چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سه سوال مهم كسب و كارها در ديجيتال ماركتينگ

دوربين مداربسته / مطالب كاربردي در زمينه دوربين هاي مداربسته

سه سوال مهم كسب و كارها در ديجيتال ماركتينگ

۳۸ بازديد

خوب است در هر مرحله از فعاليت تجاري در زمينه ديجيتال ماركتينگ به 3 سوال مهم پاسخ دهيم:
چطور مخاطبين مشتاق بيشتري جذب كنيم؟
چطور مخاطبين مشتاق بيشتري را به مشتريان واقعي تبديل كنيم؟
چطور مشتريان بيشتري را به مشتري وفادار، عمري و تكرار شونده تبديل كنيم؟
بهترين پاسخ  به اين سوالات اين است: با استفاده از توليد محتوا!
زمان بگذاريد و اين سوالات را به خودتان پاسخ بدهيد. با به دست آوردن پاسخ آنها مي توانيد ايده هاي مناسبي براي يافتن استراتژي خود بيابيد.

نوشتن وبلاگ تنها و بهترين راه جذب بيننده هاي بيشتر است. پس از آن نرم افزارهاي مناسب بهترين راه براي جمع آوري ايميل مخاطبين ماست. آماده سازي اطلاعات و مقادير بدون فروش مي تواند بسيار كارساز باشد. از اين طريق مي توانيد با مخاطبين راغب خود ارتباط داشته باشيد.
نظرسنجي ها و تلفن ها مي تواند راههاي مناسبي براي آموختن شما از مخاطبين و مشتريانتان باشد. به اين ترتيب وسعت ديد خود را افزايش مي دهيد و درباره ليست خود بيشتر خواهيد دانست.
چنانچه روي محصول خود متمركز شويد و طوري آن را توليد كنيد كه نيازهاي اصلي و اساسي مشتريانتان را برطرف كند، مي توانيد مشتريان خود را به خود وفادار نگهداريد.
اگر وجه كنيد مي بينيد كه ماده اصلي در تبيين هر قبف فروش، محتواست. در پاسخهايي كه به سوالات بالا داده شده نيز اين امر مستتر است. نوشتن وبلاگ نوعي توليد محتواست. اين محتوا به صورت نوشتاري و نوشتن يك متن صورت مي گيرد. همچنين قبلا درباره ايميل ماركتينگ هم صحبت كرديم كه آنهم به نوعي در ازتباط با توليد محتوا مي باشد.
در مجموع اگر مي خواهيد مشتريان واقعي بيشتري داشته باشيد، راه حل شما "محتوا"ست. به طور مثال پيشنهاد يك درس جديد در حوزه كاري خودتان و متناسب با نياز مخاطبان مي تواند باعث شود ايميل هاي بيشتري از مشتريان خود جمع آوري كنيد. و سپس از همين ايميل ها براي كار ايميل ماركتينگ و ارسال انبوده ايميل بهره مند شويد.


محتوا اينقدر قدرتمند است كه ما ترجيح مي دهيم اصطلاح بازاريابي محتوا را به كار ببريم كه البته اين عبارت با بازاريابي اينترنت فرق دارد. بازاريابي هاي موفق همواره درباره محتوا بوده اند.
و امروز، توانايي شما در خروج محتوا و چگونگي عرضه آن به مخاطبين خود، ميزان خروجي شما در كسب و كار آنلاينتان را نشان خواهد داد.
بنابراين پرورش و افزودن مشتريان واقعي بسيار وابسته به محتواي انتخابي ما خواهد بود.

  1. http://tejarat-online.tinablog.ir/post/7
  2. http://tejarat-online.tinablog.ir/post/9
  3. http://tejarat-online.tinablog.ir/post/8
  4. http://tejarat-farda.tinablog.ir/post/4

http://tejarat-farda.tinablog.ir/post/6

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.