یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو دی ماه 1399

دوربين مداربسته / مطالب كاربردي در زمينه دوربين هاي مداربسته

چگونه ابداعات امنيتي آزادي را ارتقا داده و از جان افراد جامعه حفاظت مي‌كند؟

۲۸ بازديد

ابداعات امنيتي در يك دهه تحولات بسياري در زندگي انسان را رقم زده است. انسان‌ها همواره نيازي ذاتي به تامين امنيت خود در برابر خطر احتمالي داشته‌اند و اين نياز همچنان در معرض تهديد توسط عوامل مختلف است. از روشن كردن آتش توسط انسان‌هاي اوليه در ورودي غار به منظور جلوگيري از ورود جانوران شكارچي گرفته تا قفل كردن درب منازل در دنياي امروز مواردي به هست كه انسان در تمام تاريخ حيات خود به فكر بهبود ميزان امنيت محل سكونت و كار خود بوده است. بنابراين مي توان چنين گفت كه اين نياز همواره در حال ارتقا بوده و بشر را به سمت ابداعات نوين سوق داده است. امروزه بيشتر از هر زماني انسان‌ها به احساس امنيت در برابر مخاطرات فيزيكي و حتي بيولوژيكي نياز دارند.

در بحث امنيت انسان‌ها نشان داده‌اند كه مي‌توانند بسته به شرايط مختلف خود را با فضاي اطراف تطبيق دهند. با شروع همه‌گيري ويروس كرونا، ديدن خياباني كه در آن افراد با ماسك‌هاي صورت حاضر نشده‌اند عجيب به نظر مي‌رسد، در حالي كه تا سال گذشته ديدن اتفاقات امروز غير منتظره بود. ماسك زدن در حالت عادي انتخابي نيست كه مورد پسند همگان باشد، اما در شرايط حساس كنوني به يك رويه تبديل شده است.

در مورد استفاده از تكنولوژي نيز همين‌طور است. علاوه بر تامين امنيت مطلق، تكنولوژي‌هايي كه براي تامين امنيت اماكن عمومي به كار مي‌رفتند مي‌توانند امروزه به صورت يكپارچه و متصل به هم به كار رفته تا محيط زندگي انسان‌ها را امن‌تر كنند. در حضور تكنولوژي‌هاي امنيتي امروز مي‌توان با خيال راحت‌تري در مورد امنيت فردي به گشت و گذار در اماكن مختلف پرداخت.

تكنولوژي در خدمت آزادي

سوال اصلي اين است كه آيا ابداعات امنيتي در خدمت آزادي است يا تهديد براي از بين بردن آن است. يك مثال خوب در رابطه با ارتباط تكنولوژي و آزادي وقايع 11 سپتامبر 2001 است. بعد از اين واقعه سخت‌گيري و بازرسي در فرودگاه‌ها به مراتب افزايش يافت و احتمالا از بسايري از حملات ديگر جلوگيري كرد. اين بازرسي‌ها مي‌توانستند باعث القاي حس اعتماد بيشتر براي مسافران شوند. در صورتي كه بتوان با اين تكنولوژي‌ها از ارتكاب يك جرم پيشگيري كرد، استفاده از آن موفقيت‌آميز بوده است. در اين صورت بايد با استفاده از اين مدل تكنولوژي در اماكن حساس مانند فرودگاه‌ها و در حالتي كه كمتر قابل تشخيص باشند، امنيت اين اماكن را تامين كرد. در اين روش علاوه بر پيشگيري از حادثه، به آزادي مسافران نيز احترام بيشتري گذاشته مي‌شود. چرا كه هويت آن‌ها تا زماني كه تهديدي بر عليه امنيت رخ نداده است، محفوظ مي‌ماند.

راهكارهاي امنيتي قابل مخفي‌سازي

ابداعات امنيتي به مرور باعث بهبود عملكرد سيستم هاي امنيتي شده است. امروزه بسياري از ايستگاه‌ها به صورت واضح و با استفاده از دستگاه‌هايي مانند فلزياب و دوربين مدار بسته، به بررسي افراد از نظر امنيتي مي‌پردازند. در صورت جايگزيني اين دستگاه‌ها -كه مردم را به منظور بازرسي معطل مي‌كنند- با سيستم‌هايي جديد و خلاقانه كه نياز به تماس مستقيم با رهگذران را نداشته و به صورت نامحسوس به بررسي افراد مي‌پردازد، مي‌توان ميزان بهره‌وري سيستم امنيتي را افزايش داد.

نصب دوربين مدار بسته تي وي تي قيمت دوربين مداربسته

به طور مثال، پيشرفت‌هاي جديد در تكنولوژي‌هاي مغناطيسي را مي‌توان در وسايل روزمره و خوشايند مانند گلدان‌هاي تزئيني پنهان كرد. مردم از مقابل اين گونه اشيا بدون آن كه متوجه شوند هرروزه عبور مي‌كنند. سنسورهاي مخفي‌شده افرادي كه از نزديكي آن‌ها عبور مي‌كنند را بررسي كرده و مي‌توانند وسايل روي بدن شخص را نيز تشخيص دهند و در صورت تشخيص وسايلي مخاطره‌آميز مااند سلاح و چاقو، با به صدا در آوردن هشدار، كادر امنيتي را خبر مي‌كنند. علاوه بر اشياء فيزيكي، سنسورهايي كوچك و قابل مخفي‌سازي نيز وجود دارند كه مي‌توانند مواد منفجره، شيميايي و فرّار را تشخيص دهند و مراجع مرتبط را آگاه سازند.

سنسورهاي تشخيص خطر

از اين سنسورهاي تشخيص خطر مي‌توان همزمان با راهكارهاي امنيتي موجود مانند سيستم‌هاي كنترل دسترسي (Access Control) و همچنين سياست‌ها و رويه‌هاي امنيتي استفاده كرد تا بازدهي و عملكرد پرسنل امنيتي مكان بالا رود. براي يك مثال عالي از اين يكپارچگي مي‌توان به استفاده از نرم‌افزارهاي تشخيص اشيا با هوش مصنوعي و كامپيوتر به طور همزمان با دوربين هاي مدار بسته به منظور تشخيص تهديدهاي امنيتي مانند اسلحه و چاقو اشاره كرد. در يك هشدار پيش از وقوع حادثه هر ثانيه مي‌تواند جان افرادي را نجات دهد. مي‌توان مراجع قانوني و امنيتي را سريعا خبر كرد تا اقدامات لازم فورا انجام پذيرد.

افزايش گستره‌ي امنيتي با استفاده از سنسورها به معناي آن است كه عوامل امنيتي مجموعه براي رسيدن به منطقه‌ي تحت تهديد نياز به افراد بيشتر ندارند. با استفاده‌ي هرچه بيشتر از اين راهكارها، آگاهي در برابر اينگونه تكنولوژي‌ها بيشتر به سمت بازار روانه مي‌شود. مجرمان قبل از انجام حمله و در حين فكر كردن به آن احتمال بيشتري براي دستگيري دارند. همچنين، شهروندان مطيع قانون نيز براي جابجايي در مناطق مختلف داراي آزادي عمل بيشتري هستند، چرا كه نيازي به بازرسي مكرر وجود نخواهد داشت. بنابراين ابداعات امنيتي مي تواند سرعت عمل در هنگام بروز خطر هاي غير قابل پيش بيني را افزايش دهد.

رسيدگي به تهديدات فعلي براي اقدام فوري

متاسفانه هرساله آمار حملات با سلاح‌هاي سرد و گرم رو به افزايش است. اين آمار در ايالات متحده با شروع پاندمي ويروس كرونا و ناآرامي‌هاي مدني بيشتر هم شده است. با افزايش ميليوني خريد اسلحه در سال 2020 نسبت سال 2019، احتمال استفاده از اين سلاح‌ها توسط افراد شرور هم زياد شده است.

تشديد كردن اقدامات امنيتي در مواضع آسيب‌پذير مانند مدارس، استاديوم‌ها و اقامت‌گاه‌ها ضروري است. با اين وجود، ذات اينگونه اماكن كه براي دورهمي، آرامش و خوش‌گذراني استفاده مي‌شوند با تشديد تمهيدات امنيتي و ساخت فضايي زندان‌گونه براي آن‌ها همخواني ندارد. به همين دليل بسياري از اين اماكن عمومي درحال توسعه‌ي سرمايه‌گذاري خود براي استفاده از سنسورهاي نوين در مواضع حساس خود هستند. اين اتفاق مي‌تواند باعث به وجود آمدن يك تجربه‌ي يك‌پارچه براي شهروندان شود به طوري كه بتوانند بدون زير سوال رفتن طرز زندگي خود و نمايان ساختن اشياي داخل جيب و وسايل شخصي، به عبور و مرور راحت و بدون وقفه در فضاهاي مختلف شهري بپردازند.

امن كردن اماكن عمومي

در سال هاي اخير در بسياري ازشهرهاي مختلف جهان شاهد افزايش تحديد هاي جاني در اماكن عمومي بوده ايم. ابداعات امنيتي مي تواند امنيت شهروندان در اين اماكن را به شكل محسوسي افزايش دهد. علاوه بر نصب تجهيزات معمولي امنيتي در مكان‌هاي مجزا، امروزه مديران و شوراهاي شهري به دنبال استفاده‌ي گسترده از تكنولوژي‌هاي امنيتي جديد، مخفي، بدون تماس و ساده هستند؛ همگي با هدف تامين هر چه بيشتر امنيت در اماكن عمومي شهر. همچنين با استفاده از سيستم‌هاي امنيتي يكپارچه و مرتبط، با تشخيص يك تهديد امنيتي در يك مكان، مي‌توان هشدار را در تمامي منطقه به صدا درآورد تا همه‌ي مناطق نزديك در مقابل تهديد احتمالي آگاه باشند. اصطلاح شهرهاي هوشمند حتما به گوش همه‌ي ما خورده است، با خلاقيت‌هاي موجود در تشخيص تهديدهاي فيزيكي و بيولوژيكي، اين شهرها مي‌توانند به همان اندازه نيز امن باشند.

 

بهترين دوربين‌ مدار بسته

طراحي سايت خدماتي – طراحي سايت شركت خدماتي

۶۱ بازديد

 

 

طراحي سايت خدماتي – طراحي سايت شركت خدماتيطراحي سايت خدماتي چه زماني براي يك تجارت مطرح مي شود؟ بيايد نخست نگاهي به زمينه هاي تجاري در سطح اينترنت بيندازيم. امروزه كسب و كار هايي كه به دنبال طراحي سايت هستند به سه دسته تقسيم مي شوند. كسب و كارهايي كه توليدات خود را براي فروش قرار داده اند، سايت هايي كه محصولات ديگر برندها را در اختيار مشتريان قرار مي دهند و سايت هايي كه خدماتي را به كاربر ارائه مي دهند. سايت هاي خدماتي بدون اينكه هيچ گونه كالاي فيزيكي را در اختيار كاربر بگذارند آماده ارائه خدمات به مشتريان هستند.
طراحي سايت شركت خدماتي براي مشاغل متفاوتي انجام مي شود. طراحي سايت خدماتي براي مشاغلي مانند آرايشگاه ها، مراكز آموزشي، شركت هاي مشاوره اي، هتل ها و حتي شركت هاي طراحي سايت و سئو قابل اجرا است. ما در شركت طراحي سايت رايان به پشتوانه تجربه خود در زمينه راه اندازي سايت خدماتي آماده ارائه خدمات به شما عزيزان هستيم.
با توجه به گسترش شركت هاي خدماتي در سطح اينترنت ايجاد وب سايت خدماتي از اهميت بسيار بالايي برخوردار شده است. دامنه ساخت سايت خدماتي بسيار وسيع است. شما با توجه به نوع تجارت خود مي توانيد از طراحي سايت خدماتي استفاده كنيد. ايجاد وب سايت خدماتي يكي از ساده ترين و مقرون به صرفه ترين گزينه ها براي تبليغات خدمات است. طراحي سايت خدماتي مي تواند به تجارت شما رنگ و بويي دوباره ببخشد.
صرف از نظر از نوع خدمات شما، طراحي وب سايت خدماتي آينده تجاري شما را به كلي دگرگون خواهد كرد. شركت رايان با اتكا خلاقيت و قدرت تيم‌ ساخت سايت خدماتي خود، طراحي سايت خدماتي شما را به بهترين نحو ممكن انجام مي دهد.

 

چه شركت هايي به طراحي سايت خدماتي نياز دارند؟

دامنه مشاغل خدماتي به قدري وسيع است كه مي توان بسياري از شغل ها را در اين دسته جاي داد. طراحي سايت خدماتي براي تمام مشاغلي كه به نوعي آماده ارائه خدمات به مشتريان هستند، ضرورت دارد. ايجاد وب سايت خدماتي در مقايسه با ديگر طراحي ها از اهميت بالاتري برخوردار است. چرا كه در اين تجارت ها هيچ كالا و محصولي وجود نداشته و تنها چيزي كه در اختيار كاربر قرار مي گيرد، يك نوع خدمات است. طراحي سايت خدماتي بهترين راه براي تبليغ تخصص و خدمات شما هستند.
در ادامه به برخي از مشاغل خدماتي كه نياز به طراحي سايت خدماتي دارند اشاره خواهيم كرد. شما مي توانيد با توجه به تخصص و خدماتي كه ارائه مي دهيد، طراحي وب سايت خدماتي خود را به شركت رايان واگذار كنيد

نكات مهم طراحي وب سايت خدماتي

  • راه اندازي سايت خدماتي براي شركت هايي كه در زمينه مشاوره فعاليت دارند. شركت هايي كه خدمات مشاوره اي ارائه مي دهند، شامل شركت هاي متفاوتي مي شوند. ايجاد وب سايت خدماتي مي تواند كيفيت مشاوره هاي شما را از ميان ساير مشاوران متمايز كند.
  • ايجاد وب سايت خدماتي براي شركتي كه خدمات طراحي سايت را ارائه مي دهد.
  • طراحي وب سايت خدماتي براي تجارتي كه در زمينه بهينه سازي سايت فعاليت دارد.
  • ايجاد وب سايت خدماتي براي دفاتر مشاوره وكلاي آنلاين و مشاورين روانشناسي
  • طراحي وب سايت خدماتي ممكن است براي يك پزشك انجام شود.
  • شركت هاي خدماتي و رسانه اي نيز مي توانند از مزاياي ايجاد وب سايت خدماتي بهره مند شوند.
  • شركت هايي كه در زمينه ساخت و ساز فعاليت دارند نيز مي توانند با استفاده از طراحي سايت خدماتي تجارت خود را متحول كنند.
  • ايجاد وب سايت خدماتي براي شركت هايي كه خدمات نظافت منزل و باربري را ارائه مي دهند نيز مي تواند بازدهي اين تجارت را به كلي ارتقا بخشد.
  • طراحي وب سايت خدماتي براي مراكزي كه خدمات ترجمه و نگارش مقالات را ارائه مي دهند نيز حائز اهميت است.
  • طراحي سايت خدماتي براي مراكز تعمير و نگهداري لوازم خانگي، رنگ و بوي تازه اي به اين تجارت مي بخشد.

 

طراحي سايت خدماتي مي تواند ساز و كار يك تجارت را به كلي تغيير دهد. چرا كه در طراحي سايت خدماتي، خدماتي كه در يك مركز ارائه مي شود به بهترين شكل ممكن به مخاطبان و كاربران معرفي مي شوند. از اين رو تجارت هايي كه در زمينه ارائه خدمات فعاليت دارند، مي توانند با استفاده از ساخت سايت خدماتي تحولات اساسي در تجارت خود به وجود بياورند.
شركت طراحي سايت رايان، طراحي سايت خدماتي شما را با توجه به خدمات منحصر به فردي كه در تجارت شما در اختيار كاربران گذاشته مي شود، انجام خواهد داد. شما مي توانيد مشخصات و خدمات منحصر به فرد تجارت خود را با مشاوران شركت رايان در ميان گذاشته و طراحي وب سايت خدماتي را متناسب با خدمات خود تحويل بگيريد. ما در شركت رايان طراحي سايت خدماتي شما را به نحو احسنت و با در نظر گرفتن نوع و خدمات تجارت شما ساخت سايت خدماتي شما را انجام دهيم. ما براي اطمينان از رضايت شما و بازدهي مناسب سايت، پس از طراحي سايت خدماتي تا يك سال پشتيباني رايگان سايت شما را نيز بر عهده خواهيم گرفت.

 

طراحي سايت تهران

طراحي سايت اختصاصي

امكانات پيشنهادي در طراحي سايت خدماتي

امكاناتي كه در طراحي سايت خدماتي شما گنجانده مي شود، با توجه به نوع و گستره ي خدمات شما متفاوت خواهد بود. شركت رايان با در نظر گرفتن ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات شما طراحي سايت خدماتي شما را انجام داده و امكانات مورد نياز را در آن مي گنجاند؛ اما به طور كلي در يك سايت خدماتي امكاناتي از اين دست را مشاهده خواهيم كرد:
امكانات پيشنهادي در طراحي سايت خدماتي

  1. در طراحي سايت خدماتي بايد نمونه هايي از خدمات در اختيار كاربر گذاشته شده است.
  2. كابر بايد بتواند با پشتيبان آنلاين در ساخت سايت خدماتي ارتباط برقرار كند.
  3. با توجه به نوع خدمات، قابليت تغيير زبان بايد در طراحي سايت خدماتي وجود داشته باشد.
  4. پشتيباني آنلاين و تلفني در ساخت سايت خدماتياز اهميت بسيار بالايي برخوردار است.
  5. راه هاي ارتباط كاربر بايد به خوبي مشخص شده باشند.
  6. نقشه سايت بايد براي كاربر در طراحي سايت خدماتي گنجانده شده باشد. كابر بايد بتواند به راحتي بين صفحات حركت كند.
  7. كاربر بايد بتواند براي پرداخت هزينه خدمات گزينه هاي متنوعي را در طراحي سايت خدماتي بيابد.
  8. در طراحي وب سايت خدماتي بايد قسمتي براي ارائه نظرات و پيشنهادات مشتريان قرار داده شده باشد. كاربر بايد بتواند از تجربه ديگران در خصوص استفاده از خدمات تجارت شما اطلاع پيدا كند.
  9. موقعيت مكاني مركز خدماتي بايد روي نقشه گوگل در طراحي سايت خدماتي وجود داشته باشد.
  10. تمامي خدمات با ذكر جزئيات و نكات ضروري در ساخت سايت خدماتي قرار داده شده باشد.
  11. صفحه تماس با ما و ارتباط با ما بايد در ايجاد وب سايت خدماتي وجود داشته باشد.

سئو در طراحي سايت خدماتي

زماني كه سخن از طراحي سايت خدماتي و يا طراحي سايت به ميان مي آيد، مهمترين و اثر گذار ترين نكته، سئو سايت است. سئو و يا بهينه سازي راه اندازي سايت خدماتي همان كليد موفقيت طراحي سايت خدماتي به شمار مي آيد. استفاده از گرافيك بي نهايت قدرتمند نمي تواند آينده تجارت خدماتي شما را بيمه كند. وجود طراحي هاي بسيار نوين و خلاقانه چيزي نيست كه كاربر را دوباره به سايت شما باز مي گرداند. استفاده از عكس ها و تصوير هاي خيره كننده راز موفقيت سايت شما نخواهد بود.

سئو تنها حقيقتي است كه كاربر را دوباره و دوباره به طراحي سايت خدماتي شما باز مي گرداند. ما در شركت رايان در كنار تيم قدرتمند كارشناسان سئو كه در زمينه ايجاد وب سايت خدماتي فعاليت دارند، رتبه سايت شما را به جايگاه مناسبي خواهيم رساند. رتبه اي كه از طرف گوگل به طراحي سايت خدماتي شما تعلق مي گيرد، آينده طراحي سايت خدماتي شما را مشخص خواهد كرد. اينكه سايت خدماتي شما در صفحات نخست نمايش نتايج گوگل براي كاربر به نمايش گذاشته شود و يا در صفحات انتهايي، ترافيك سايت را تعيين خواهد كرد. هرچه سئو سايت قوي تر پياده سازي شده باشد و الگوريتم هاي گوگل به درستي رعايت شده باشند، سايت نتايج بسيار بهتري را بدست خواهد آورد.

بهينه سازي سايت رتبه سايت را ارتقا مي بخشد. از اين رو برخورداري از بهينه سازي اصولي در راه اندازي سايت خدماتي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. هر چه رتبه سايت در جايگاه بالاتري قرار داشته باشد، كاربران بيشتري را به خود جذب خواهد كرد. سئو كاران شركت رايان به خوبي با اصول و قواعد سئو آشنا بوده و به بهترين نحو ممكن سئو طراحي سايت خدماتي شما را بهينه سازي مي كنند.

ما در شركت رايان در وهله اول به كيفيت و خروجي طراحي سايت شما مي انديشيم. از اين رو پس از طراحي يك سال پشتيباني رايگان سايت را نيز برعهده خواهيم داشت. ما در راه اندازي سايت خدماتي به دنبال جلب رضايت شما و افزايش بازدهي تجارت شما هستيم. هزينه طراحي وب سايت خدماتي با توجه به امكانات و ويژگي هاي سايت شما مي تواند متغير باشد.

شما مي توانيد ضمن تماس با بخش مشاوره و پشتيباني شركت طراحي سايت رايان و يا از طريق فرم برآورد هزينه طراحي سايت از ميزان بودجه مورد نياز براي طراحي سايت خدماتي اطلاع پيدا كنيد. شما مي توانيد تمام ويژگي هاي مد نظر خود را با مشاوران رايان در ميان گذاشته و هزينه طراحي سايت خدماتي خود را از آنها جويا شويد.

پيشنهاد مي كنيم مقاله هاي زير را مطالعه كنيد:

شركت طراحي سايت

ساخت سايت

 

طراحي سايت خدماتي – طراحي سايت شركت خدماتي

آينده سيستم نظارت تصويري در املاك

۲۹ بازديد

سيستم نظارت تصويري در املاك در چند سال اخير به شكل شگرفي در حال تحول مداوم است. امروزه، همه چيز در امر نظارت آسان تر به نظر مي رسد. فناوري هاي پيشرفته از اشيا با ارزش ما در منزل و يا محل كار محافظت مي كنند. اما اگر عملكرد اين فناوري ها مختل شود چه مي كنيد؟ اگر قيمت زيادي براي آن پرداخت كرده باشيد و نتيجه مطلوبي نسيب شما نشود چه واكنشي نشان مي دهيد؟

سيستم هاي نظارت تصويري يك روش محبوب براي كنترل مداوم اموال است. اما مشكل اصلي اين است كه سيستم هاي نظارت تصويري مبتني بر انسان با نواقص و محدوديت هاي زيادي روبرو هستند.همچنين در ميان عموم مردم ديده شده است كه پيچيدگي تكنولوژيكي اين سيستم ها خيلي از شهروندان را به وحشت مي اندازد. اما كاملا واضح است كه اين تكنولوژي ها باعث مي شوند ما احساس امنيت كنيم و امنيت را در لحظه لحظه زندگي خود لمس كنيم.

با اين حال ، در مورد اطمينان از حفظ حريم خصوصي توسط تكنولوژي هاي نظارت تصويري ترديدهايي وجود دارد و اين نگراني ها قابل درك است. سو استفاده كنندگان از حريم خصوصي هر گوشه منتظر مي مانند تا فرصتي براي ضربه زدن به امنيت ديگران پيدا كنند. سوال اصلي اين است كه آيا بايد تسليم شد و به محافظت شخصي از املاك بازگرديم؟ قطعا چنين تصميمي درست نيست.

به همين دليل است كه ما به گذشته باز نخواهيم گشت و تصميم آينده جوامع ما اين است كه از تكنولوژي به نفع بهبود كيفيت زندگي استفاده كنيم. بنابراين مزاياي بي شماري باعث مي شود يك سيستم نظارت تصويري هوشمند ارزش آزمايش را داشته باشد. در اين مطلب به اين موضوع مي پردازيم كه چگونه بهترين راه حل را در سيستم هاي نظارت تصويري پيدا كنيم؟ كدام سيستم براي محافظت از ما در برابر تهديدهاي ناقضان حريم خصوصي امن ترين است: واحد پردازش داخلي يا سيستم هاي مبتني بر تكنولوژي هاي ابر؟ كدام يكي بهتر است.

تمايل انسان به ايمني بيشتر محيط زندگي

اين موضوع كاملا طبيعي است كه هر انساني مي خواهد احساس امنيت كند. در هرم نيازها كه به هرم سلسله مراتب نياز هاي مازلو معروف است، دو نكته اساسي وجود دارد. اول اينكه همه انسان ها مي خواهند نيازهاي فيزيولوژيكي خود يعني نياز به غذا ، آب ، گرما و استراحت – را برآورده كنند. در وهله دوم، همچنين يك نياز اساسي ديگر به نام امنيت نيز وجود دارد. در تعريف واژه امنيت اين واژه را فقط به معناي دور نگه داشتن سارقين از اموال تعريف نمي كنند امنيت در دنياي امروز به شدت با تكنولوژي همراه شده است. به هر ترتيب همه ما اشتياق داريم كه احساس امنيت كنيم و براي رسيدن به آن آماده هستيم كه كارهاي زيادي انجام دهيم.

حقيقت اصلي در رابطه با امنيت ، تعريف آن است. امنيت فقط به معناي دور نگه داشتن سارقين از ملك شخصي نيست. مسئله پيچيده تر است. انسانها براي حريم خصوصي خود ارزش قائل هستند و در نتيجه سعي مي كنند از كل حريم خود دفاع كنند. به عبارتي دقيق تر نه تنها ايمن نگه داشتن اشيا با ارزش براي ما مهم است بلكه دوري از ديد ديگران نيز براي ما مهم است. ما تلاش مي كنيم تا از حريم خصوصي خود محافظت كنيم ، چه در مورد خانه ها يا مشاغل وچه درباره داده هاي حساس و ماليكت هاي معنوي شغلي. سيستم نظارت تصويري در املاك در نهايت منجر به افزايش حس ايمني در محيط زندگي مي شود.

حريم خصوصي

بياييد با اين سوال ادامه دهيم، داده ها چرا اينقدر مهم هستند؟ موارد متعدد تجاوز به حريم خصوصي ثابت مي كند كه داده هاي ثبت شده در شركت هاي بزرگ و ارگان هاي دولتي هويت افراد را بسيار سريع پيدا مي كنند. اين موضوع تصاحب داده ها مي تواند منجر به يك ناراحتي عمده و سرقت در مقياس بزرگ شود. تهديدهاي اصلي در خصوص جمع آوري گسترده اطلاعات از افراد يك جامعه در نهايت حريم خصوصي ، جمع آوري اطلاعات ، پردازش ، انتشار و حمله به افراد را در بر خواهد داشت. بنابراين وظيفه اصلي صنعت حفاظت تصويري و امنيت، حفاظت از داده هاي به دست آمده توسط سيستم هاي نظارت تصويري است.

شركت هاي امنيتي و حفاظت تصويري دائما به شما مي گويند كه شما مي توانيد امنيت داشته باشيد اما اين را نمي گويند كه در نهايت با بدست آوردن امنيت، حريم خصوصي خود را از دست مي دهيد. آنها مي گويند شما مي توانيد حريم خصوصي داشته باشيد ، اما امنيت خود را از دست خواهيد داد. اين اعتقادات رايج ، نسل جديدي از شركت ها را به ايجاد اولين راه حل هاي امنيتي براي حفظ امنيت به همراه حفظ حريم خصوصي سوق داده است. به عبارت ديگر، در حال حاضر سيستم هاي امنيتي متمركز بر عدم رعايت حريم خصوصي مبتني هستند و اين موضوع يك چالش بسيار بزرگ در اين صنعت به حساب مي آيد.

نصب دوربين مدار بسته تي وي تي قيمت دوربين مداربسته

سيستم هاي مبتني بر ابر

در حال حاضر سيستم هاي مشهور نظارت تصويري هنگام ايجاد سيستم هاي امنيتي خود اطلاعات كاربران را بر روي فضاهاي ابري بارگذاري مي كنند. در مورد ايمني اين موضوع بحث هاي طولاني شكل گرفته است و نگراني هاي فزاينده اي درباره حريم خصوصي ايجاد مي كند. اين سيستم ها اغلب در حصول اطمينان براي حفظ حريم خصوصي شكست مي خورند و در برابر هك شدن به شدت آسيب پذير هستند. اين يك راز نيست كه برخي از شركتهاي مبتني بر فناوري هاي ابري با ادارات پليس همكاري مي كنند. همچنين يادتان باشد كه اگر داده هاي شما بيش از حد در دسترس باشد ، شركت هاي فناوري مي توانند آن را به تبليغ دهندگان بفروشند.

همچنين داده هاي بارگذاري شده روي ابر در معرض هركسي قرار مي گيرد تا در آن دخالت كند. شركت هاي ارائه كننده خدمات امنيت در حال حاضر مسئوليت كمي در مورد امنيت اين اطلاعات را بر عهده مي گيرند و هيچ كس در مورد نحوه استفاده ساير شركت ها از اين اطلاعات تعهدي ارائه نمي دهد .اين يك موضوع كاملا پذيرفته شده است كه هنگامي كه سيستم خانه هوشمند دسترسي از راه دور را امكان پذير مي كند ، امنيت و حريم خصوصي قرباني اين امنيت مي شود و از بين مي رود. بنابراين در سيستم نظارت تصويري در املاك پيشنهاد ما اين است كه از سيستم هاي مبتني بر ابر كمترين استفاده انجام شود.

واحدهاي پردازش داخلي

همه بحث هاي ذكر شده در بالا ما را به اين نتيجه مي رساند كه نگهداري داده ها در يك واحد پردازش داخلي ايمن تر و خصوصي تر است. چنين انتخابي ما را از چشم دولت ها ، شركت ها ، تبليغ كنندگان و هكرها دور نگه مي دارد و از آنجا كه بازار فعال است ، راه حل هاي آن بخش به سرعت ارائه مي شود

همچنين به لطف پيشرفت هاي اينترنت اشيا ، محاسبات و يادگيري ماشين ، يافتن سيستم هاي نظارتي محافظ به شكل خصوصي در آينده نزديك در بازار ارائه خواهند شد. يك “معماري” محرمانه محور تصاوير دوربين را در داخل ملك پردازش و ذخيره مي كند و به اين ترتيب پيشرفته ترين فن آوري را با محافظت از حريم خصوصي پيشرفته تركيب مي كنند.

به عنوان مثال ، شركت هايي هستند كه در حال كار بر روي يك راه حل ساده براي ايجاد امنيت و حفظ حريم خصوصي افراد به شكل همزمان هستند. چنبن فناوري هايي از دوربين هاي IP ويژه اي استفاده مي كند كه در گروه هايي با دستگاه محاسبه الگوريتم هاي مبتني بر هوش مصنوعي كار مي كنند. يك الگوريتم AI (هوش مصنوعي) تمام تصاوير گرفته شده توسط دوربين ها را تجزيه و تحليل مي كند و به محض تشخيص ناهنجاري ها ، آن را به كاربر نهايي اطلاع مي دهد. اين سيستم ها هيچ يك از داده هاي مشتريان را در فضاهاي ابري بارگذاري نمي كنند بلكه آنها حريم خصوصي و تمام اطلاعات را در خانه مشتري حفظ مي كنند.

سيستم هاي نظارت هوشمند

همچنين كاربراني كه مايلند بدانند فرزندشان يا ديگر اعضاي خانواده چه زماني در فضاي باز محوطه در حال بازي هستند مي توانند دوربين ها را براي تشخيص اين موضوع تنظيم كنند. اگر آنها مي خواهند چشم خود را بر روي سارقين متمركز كنند ، در انجام آن آزاد هستند.

به عبارتي ديگر سيستم هاي نظارت هوشمند با تطبيق صورت و فناوري تشخيص ژست كار مي كنند. آنها مي توانند افرادي را كه به سيستم وارد نشده اند ، شناسايي كنند و در اين صورت امنيت را به كاربر هديه مي دهند. اين ابزار به يك پروتكل اخلاقي احترام مي گذارد. به جنسيت ، نژاد يا سن خاصي حساس نيست. هدف آن تشخيص رفتار مشكوك بدون هدف قرار دادن هويت هاي فردي است. با شناسايي افرادي كه بخشي از برنامه روزانه شما نيستند ، سيستم هر نوع خطر امنيتي را كاهش مي دهد.

جديدترين سيستم هاي نظارت تصويري واحد پردازش داخلي ويژگي بسيار مهم حفاظت از حريم خصوصي را مد نظر قرار داده اند و در نتيجه مي توان گفت كه جديدترين فناوري ها ، انواع روشهاي نظارتي پيشرفته را ارائه مي دهند. تنها وظيفه ما انتخاب صحيح است. موردي كه نه تنها از املاك و اشياء با ارزش ما بلكه از حريم خصوصي ما نيز محافظت مي كند. اعتقاد ما بر اين است كه سيستم نظارت تصويري در املاك مي تواند چهره خانه هاي ما در آينده نزديك را به طور كل دچار تغييرات بنيادين كند.

 

بيشتر بخوانيد: هايك ويژن

طراحي سايت خودرو – طراحي سايت نمايشگاه ماشين

۵۸ بازديد

طراحي سايت خودرو و يا طراحي سايت نمايشگاه ماشين يكي از طراحي سايت هايي است كه بسيار مورد توجه مخاطبان قرار مي گيرد. تمام خريداران و فروشندگان خوردو به يك سايت پرقدرت نياز دارند. معمولا اكثر نمايشگاه هاي اتومبيل نياز دارند كه طراحي سايت مربوط به نمايشگاه آنها بسيار هوشمندانه طراحي شده باشد.
شركت رايان قصد دارد در اين مقاله نكات مهم جهت طراحي سايت نمايشگاه ماشين به صورت كاملا حرفه اي را براي شما بيان كند. با مطالعه اين مقاله تمام فوت و فن هاي طراحي سايت خودرو را درك خواهيد كرد.

اهميت طراحي سايت خودرو

اهميت طراحي سايت خودرو

همانطور كه ميدانيد امروزه بازار خريد و فروش خودرو بسيار گرم است. در گذشته بازاريابي خودروها به صورت برونگرا صورت مي گرفت؛ يعني افرادي كه قصد داشتند خودرو خود را به فروش برسانند يا خودرو خريداري كنند به محلي مراجعه مي كردند تا خودرو خود را در معرض ديد قرار دهند.

اما امروزه بازاريابي برونگرا جايگاه خود را به بازاريابي درونگرا داده است. به اين صورت كه صاحبان يا خريداران خودرو به سايت هاي مختلف مراجعه كرده و هرآنچه كه نياز است راجع به خودرو مورد نظرشان بدانند در آن سايت مطالعه مي كنند.
حتي شركت هاي توليدكننده خودرو نيز بخش عمده اي بازاريابي و فروش خود را در سايت هاي مربوط به خودرو انجام مي دهند؛ بنابراين ايجاد وب سايت خودرو از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. اينكه ساخت سايت خودرو به صورت جامع و كامل انجام شود و تمام امكاناتي كه يك مراجعه كننده به سايت نياز دارد، در اختيار مراجعه كننده قرار بگيرد.
علاوه براينكه طراحي سايت خودرو براي مراجعه كنندگان به سايت خودرو از اهميت بالايي برخوردار است، براي صاحبان سايت خودرو نيز راه اندازي سايت خودرو از اهميت بالايي برخوردار است. صاحبان سايت خودرو ترجيح مي دهند كه ايجاد وب سايت خودرو به گونه اي انجام شده باشد كه در كنار كاملا حرفه اي بودن سايت، كار كردن با آن نيز بسيار ساده و قابل فهم باشد.
شركت رايان به تمام دارندگان نمايشگاه هاي اتومبيل اين اطمينان را مي دهد كه ساخت سايت خودرو به شكل كاملا حرفه اي انجام مي شود. صاحبان نمايشگاه هاي اتومبيل به وضوح مشاهده خواهند كرد كه بعد از اينكه راه اندازي سايت خودرو نمايشگاه خودشان را به شركت رايان سپردند، چگونه رونق كسب و كار آنها به سرعت افزايش پيدا ميكند.

 

امكانات طراحي سايت خودرو كه توسط شركت رايان ارائه ميشود

به جهت اينكه طراحي سايت خودرو به نحو حرفه اي صورت بگيرد نيازمند اين است كه بسياري از امكانات ويژه را در اختيار كاربر قرار دهد. شركت رايان امكانات زير را براي ايجاد وب سايت خودرو مد نظر قرار ميدهد تا طراحي سايت خودرو بسيار پرقدرت باشد. فهرستي كه در ادامه مورد بررسي قرار مي دهيم بخشي از امكاناتي است كه در ساخت سايت خودرو مي توان در نظر گرفت.

  • بخشي به جهت مقايسه انواع خودرو ها با يكديگر
  • فهرست اعلام قيمت به روز
  • درباره ما
  • گالري تصاوير
  • بخشي به جهت فروش خودرو ها توسط كاربران
  • پنل كاربري
  • پنل مديريتي كارآمد
  • وبلاگ به جهت بررسي مباحث روز
  • اخبار به جهت اطلاع رساني ها
  • فروشگاه اينترنتي به جهت فروش (طراحي سايت فروشگاهي)
  • امكان پيش خريد
  • نقشه
  • ارتباط آنلاين با مشتريان
  • ايميل ماركتينگ
  • فرم تماس
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • امكان معرفي فروشگاه يا شركت لوازم يدكي ماشين
  • چند زبانه بودن سايت

امكانات طراحي سايت خودرو كه توسط شركت رايان ارائه ميشود

در ادامه برخي از امكانات اين شركت را به تفسير در اختيار شما قرار ميدهيم:

  1. قرار دادن گالري تصاوير

    يكي از ملزومات سايت خودرو قرار دادن تصاوير خودروها است. افرادي كه جهت خريد خودرو به سايت خودرو مراجعه ميكنند، توقع دارند كه تصوير خودرويي كه قصد خريد آن دارند را با كيفيت بالا در سايت مشاهده كنند؛ بنابراين شركت رايان در طراحي سايت خودرو اين امكان را در نظر مي گيرد كه گالري تصاوير خودرو با بهترين كيفيت در سايت بارگزاري شوند تا مخاطبان حداكثر استفاده را از سايت خودرو ببرند.

  2. امكان خريد آنلاين در سايت خودرو

    با توجه به اينكه امروزه خريد حضوري و استفاده از پول نقد بسيار كمرنگ شده است. به همين دليل قرار دادن امكان خريد اينترنتي و به صورت آنلاين و يا پيش پرداخت در طراحي سايت خودرو بسيار مد نظر قرار ميگيرد. به همين دليل شركت رايان گزينه خريد آنلاين را در ايجاد وب سايت خودرو مقرار ميدهد تا مشتريان با هيچ مشكلي جهت خريد خودرو مواجه نشوند.

  3. گرافيك جذاب

    گرافيك و جذابيت در طراحي سايت نمايشگاه ماشين اهميت بالايي را دارا است. طراحان سايت شركت رايان هنگام راه اندازي سايت خودرو از گرافيك بسيار خاص استفاده ميكنند؛ بنابراين با سپردن طراحي وب سايت خودرو به شركت رايان، طراحي سايت خودروتان بسيار منحصر به فرد خواهد بود. همچنين در كنار خاص بودن، ايجاد وب سايت خودرو توسط شركت رايان از جذابيت بالايي نيز برخوردار است.

  4. قرار دادن گزينه پيش خريد كردن خودرو

    خودروها به دليل داشتن قيمت هاي بالا معمولا توسط خريدارن پيش خريد مي شوند. يكي ديگر از امكاناتي كه شركت رايان جهت ساخت سايت خودرو مد نظر ميگيرد امكان پيش خريد است. راه اندازي سايت خودرو توسط شركت رايان اين امكان را به كاربران مي دهد كه خودرو مورد نظر خود را با استفاده از طراحي سايت خودرويي كه با دقت بالا انجام شده است، پيش خريد كنند.

  5. قرار اطلاعات به روز

    خريداران خودرو توقع دارند قبل از اينكه خودرو مورد نظر خود را جستجو كنند اطلاعاتي راجع به اخبار جديد خودروها به دست بياورند. شركت رايان با طراحي وب سايت خودرو اين امكان را به شما مي دهد كه اخبار به روز مربوط به خودرو را در سايت بارگزاري كنيد.

  6. نقشه سايت

    راه اندازي سايت خودرو اين امكان در نظر گرفته ميشود كه آدرس دقيق محل نمايشگاه خودرو و همچنين اطلاعات دقيق جهت برقراري تماس تلفني با نمايشگاه قابل مشاهده و در دسترس باشد. در طراحي وب سايت خودرو توسط شركت رايان، اين امكان نيز وجود دارد كه كاربر به خوبي مشاهده كند كه در لحظه در كدام قسمت سايت قرار گرفته است و چگونه مي تواند توسط نقشه راهنما طراحي سايت خودرو به ساير بخش هاي سايت خودرو مراجعه كند.

  7. ارسال نظرات كاربران در سايت

    در ايجاد وب سايت خودرو توسط شركت رايان همچنين اين امكان وجود كه كاربر با كارفرما در ارتباط باشد. در ساخت سايت خودرو اين امكان در نظر گرفته شده است كه مخاطبان بتوانند نظرات خود را براي نمايشگاه اتومبيل ارسال كنند. آنها همچنين مي توانند با ارسال ايميل با صاحبان نمايشگاه در ارتباط باشند.

  8. تماس با مشتري

    در ايجاد وب سايت خودرو حتما بايد گزينه ي تماس با مشتري قرار گرفته باشد. در اين گزينه مشتري مي تواند تمامي نظرات و سوال هاي خود را با صاحب نمايشگاه اتومبيل در ميان بگذارد؛ بنابراين طراحي سايت خودرو بايد چنين صفحه اي را شامل باشد.

    طراحي سايت هتل

  9. طراحي سايت آموزشگاهي

    نكات طراحي سايت خودرو

    هر اندازه كه نكات اصولي در راه اندازي سايت خودرو رعايت شود، سايت شما محبوبيت بيشتري داشته و در نهايت موفق تر عمل خواهد كرد. نكات طراحي وب سايت خودرو سالانه و بر اساس تغييرات موتورهاي جستجو تغييرات بسياري را به خود مي بينند. در نتيجه به جهت چك كردن نكات در ايجاد وب سايت خودرو بايد به صورت سالانه و بر اساس به روز ترين منابع موجود اطلاعات خود را به روز كنيد. فهرستي كه در ادامه به جهت نكات طراحي سايت خودرو ذكر شده است تنها بخشي است كه مي تواند به شما در شناخت كيفيت كار يك شركت طراحي سايت خودرو خوب كمك كننده باشد.

    1. ساخت سايت خودرو با سرعت بالا
    2. جذابيت در عين سادگي به جهت افزايش زماني كه كاربر در سايت شما است
    3. در نظر گرفتن برند سازي در طراحي سايت خودرو
    4. طراحي ريسپانسيو يا واكنش گرا به جهت امكان استفاده از سايت در دستگاه هاي متفاوت
    5. دسترسي آسان به عنوان نكته اي كليدي در طراحي سايت خودرو

    سرعت

    در طراحي سايت خودرو سرعت بالا از اهميت ويژه اي برخوردار است. كاربر نمي تواند به مدت طولاني منتظر نمايش سايت خودرو باشد. هنگامي طراحي وب سايت خودرو حتما حوصله ي كاربر بايد در نظر گرفته شود؛ بنابراين نياز است كه در ايجاد وب سايت خودرو، سرعت بالا مورد توجه قرار بگيرد.

    جذابيت

    راه اندازي سايت خودرو بايد به صورت كاملا هوشمندانه باشد. در طراحي وب سايت خودرو استفاده از گرافيك خاص و جذاب بسيار حائز اهميت است. همه دارندگان نمايشگاه اتومبيل تمايل دارند كه ايجاد وب سايت خودرو نمايشگاه آنها در عين سادگي، منحصر به فرد بوده و نمونه ي مشابه نداشته باشد؛ بنابراين رعايت سادگي و جذابيت هنگام ساخت سايت خودرو از اهميت بالايي برخوردار است.

    طراحي ريسپانسيو

    در طراحي سايت خودرو اين امكان بايد در نظر گرفته شود كه سايت طراحي شده در تمام وسايل الكترونيكي از جمله لپ تاب، تلفن همراه و غيره قابليت بازگشايي داشته باشد. ريسپانسيو سايت هنگام استفاده توسط كاربران مختلف، از جمله نكات مهمي است كه هنگام طراحي وب سايت خودرو بايد در نظر گرفته شود.

    ايجاد برند

    اكثر نمايشگاه هاي اتومبيل برند تجاري مخصوص خود را دارند كه با آن به خريداران خودرو شناسانده مي شوند. در ايجاد وب سايت خودرو بايد برندسازي نيز مد نظر قرار بگيرد. طراحي سايت نمايشگاه ماشين با ايجاد يك برند خاص براي نمايشگاه خودرو، بسيار حرفه اي تر خواهد شد.

    دسترسي آسان به قسمت هاي مختلف سايت

    هنگام راه اندازي سايت خودرو حتما بايد به اين نكته توجه شود كه امكان دسترسي آسان توسط كاربر وجود داشته باشد. كاربر ترجيح ميدهد كه زماني كه در سايت خودرو مشغول جستجو است به راحتي بتواند به هر بخش كه مي خواهد مراجعه كند؛ بنابراين هنگام طراحي وب سايت خودرو بايد امكان جستجو وجود داشته باشد.

    قيمت و هزينه طراحي سايت خودرو بستگي به امكاناتي دارد كه شما در طراحي سايت خودروانتظار داريد. در واقع طراحي سايت خودرو بر اساس شركت طراحي كننده، مهارت تيم طراحي، مقياس پروژه، امكانات مورد نظر شما و غيره تعيين مي شود. به جهت اطلاع از قيمت طراحي سايت خودرو بايد با شركت رايان تماس گرفته و اطلاعات مورد نياز را به تيم طراحي ارائه دهيد.

    توجه به سئو و بهينه سازي در طراحي سايت خودرو

    توجه به سئو و بهينه سازي در طراحي سايت خودروسئو سايت به همان اندازه اهميت دارد كه طراحي سايت خودرو مهم است. در نتيجه در زمان سفارش طراحي سايت خودرو به سئو اهميت دهيد و از شركت ساخت سايت خودرو در رابطه با اينكه آيا اصول سئو را رعايت مي كنند سوال كنيد. سئو قدرت راه اندازي سايت خودرو شما خواهد بود و در واقع تفاوت شما در كسب و كار اينترنتي بر اساس ميزاني است كه سئو در طراحي وب سايت خودرو رعايت شده است. شناخت نكات سئو در ايجاد وب سايت خودرو به شما كمك مي كند تا با بررسي نمونه هاي طراحي سايت خودرو متوجه شويد كه آيا شركت ساخت سايت خودرو مي تواند اصول سئو را رعايت كند يا خير و اگر شما راه اندازي سايت خودرو خود را به شركت طراحي سايت خودرو بسپاريد آيا طراحي وب سايت خودرو بر اساس اصول سئو انجام مي شود. توجه داشته باشيد بدون شناخت نسبي از سئو به صورت كامل قادر نخواهيد بود تا تشخيص دهيد كه آيا سئو به درستي رعايت مي شود يا خير. اصولي كه در ادامه به عنوان اصول سئو در ايجاد وب سايت خودرو ذكر كرده ايم تنها بخشي از اصولي است كه بايد در طراحي سايت خودرو رعايت شود.

    • ريسپانسيو بودن يا واكنش گرا بودن يكي از مواردي است كه از نظر گوگل اهميت بسياري داشته و در رتبه بندي شما تاثير مستقيمي خواهد گذاشت.
    • رعايت تيتر بندي ها به جهت شناخت موتورهاي جستجو سبب مي شود تا يك موتور جستجو تشخيص دهد كه هر بخش از مطالب شما تا چه حد اهميت دارد
    • استفاده از تصاوير سبك و با كيفيت به جهت افزايش سرعت سايت يكي از اصول سئويي است كه شما بايد در نمونه هاي ارائه شده به عنوان نمونه هاي طراحي سايت خودرو شركت مورد نظر بررسي كنيد
    • سرعت بارگذاري سايت بر اساس سئو بايد در بهينه ترين حالت خود قرار داشته باشد تا موتورهاي جستجو امتياز سرعت بالايي را به شما بدهند.
    • دسترسي كاربران در راه اندازي سايت خودرو بايد كاملا فكر شده و منطقي انجام شود تا كاربر تجربه خوبي را در سايت شما داشته باشد.

    نكات بسياري به جهت سئو ساخت سايت خودرو وجود دارد كه شناخت بيشتر آن ها نياز به ابزار و متخصصين اين زمينه خواهد داشت. با چك كردن نكات فوق در طراحي سايت هاي نمونه متوجه خواهيد شد كه آيا طراحي سايت خودرو سئو شده است يا خير.

    بهترين شركت طراحي سايت خودرو

    بهترين سايت به جهت طراحي وب سايت خودرو سايتي است كه نكات طراحي سايت خودرو را به خوبي بشناسد و بتواند سايتي كاملا با ماهيت كاربري خودرو طراحي كند. علاوه بر اين بهترين شركت طراحي سايت خودرو بايد از نظر فني به روز بوده و تمامي نكات به جهت موفقيت يك سايت در طراحي سايت خودرو را رعايت كند تا در نهايت عملكردي كه پس از ايجاد وب سايت خودرو قابل مشاهده است چشمگير باشد.

    افزايش فروش با تبليغات اينستاگرامي

    بعد از طراحي سايت خودرو و ماشين پيشنهاد مي كنيم كه براي افزايش فروش و همچنين نشان دادن محصولات خود به مشتريان و معرفي خدمات، حتما از خدمت ويژه تبليغات در اينستاگرام شركت رايان استفاده كنيد.ما به شما كمك مي كنيم كه تمام خدمات و محصولات خود را به ميليون ها نفر در اينستاگرام نشان دهيد و فروش خود را چندين برابر نمايد.

    طراحي سايت تهران

    طراحي سايت اختصاصي

مزاياي سيستم امنيتي يكپارچه

۳۱ بازديد

 

سيستم امنيتي يكپارچه به معناي استفاده از تكنولوژي هاي جديد براي هماهنگ سازي ابزارهاي امنيتي مورد استفاده شما است. امروزه عناصر دنيا بيش از هر زمان ديگري به هم متصل گشته‌اند. ساعت مچي شما به موبايل شما وصل شده كه خود آن به تبلت شما و الي آخر متصل است. ما در حالي اين سبك از زندگي هوشمند را پذيرفته‌ايم كه در واقع يكپارچه شدن سيستم‌ها را مي‌پذيريم.

چرا لوازم خود را به هم متصل مي‌كنيم؟ ساده‌ترين جواب ساده كردن زندگيست. اگر اين طور است پس شايد بهتر است اين يكپارچگي را به لوازم شخصي خود محدود نكرده و آن را به كسب و كار خود نيز گسترش دهيم. زيرا عملا تفاوتي نداشته و باعث صرفه‌جويي در مخارج و راحتي در تصميم‌گيري خواهد شد.

يكپارچه‌سازي سيستم‌هاي امنيتي

يكپارچه‌سازي سيستم‌ها ايده‌ي وصل كردن دستگاه‌ها را به يك شركت تعميم مي‌دهد. در نتيجه زيرشاخه‌هاي مختلف از آن به يك اكوسيستم تبديل خواهند شد. اين به معني جمع‌آوري داده از زيرسيستم‌هاي موجود يا استفاده از يك سيستم موجود به عنوان يك مركز جمع‌آوري داده است. بدون در نظر گرفتن روش، هدف از اين كار ايجاد يك چشم‌انداز واجد و متحد است.

در نهايت اين به معني ساده كردن پروسه‌ها و به دست آوردن بينشي عملي در تصميم‌گيري و كار است. اگرچه يكپارچه‌سازي تبديل به يك قاعده در ابعاد ديگر زندگي شده است، اما كسب و كارها اغلب به يكپارچه‌سازي سيستم‌هاي امنيتي به دليل باورهاي غلط در مورد مخارج بالاي آن نمي‌پردازند. در نتيجه سيستم‌هاي امنيتي مختلف بدون ارتباط با يكديگر و توسط افراد متفاوت درون يك سازمان به كار گرفته مي‌شوند.

سيستم امنيتي يكپارچه به شما كمك مي كند كه در هزينه هاي سازمان و شركت خود صرفه جويي داشته باشيد. چنانچه سيستم‌ها يكپارچه نشده باشند، شركت‌ها با مخاطراتي مانند عدم شفافيت و در نتيجه ضرر مالي مواجه خواهند شد. به طور مثال تيم مسئول كنترل تردد در نيمه‌شب از باز شدن در ورودي آگاه مي‌شود اما قادر به ديدن تصاوير دوربين مدار بسته نيست. بدون سيستمي يكپارچه هيچ راهي براي آن‌ها وجود ندارد كه پي ببرند كه آيا هشدار ورود توسط يك سارق، عامل طبيعي يا اشتباه در تجهيزات رخ داده است. اين تيم مجبور خواهد شد كه به صورت دستي به دنبال تصاوير گشته تا مشخص شود كه كدام در بوده و به چه دليل باز شده است.

يكپارچه‌سازي كنترل تردد و نظارت ويدئويي

پاسخگويي كُند باعث افزايش خطر براي سيستم خواهد شد. دزدي و خرابكاري به صورت سريع اتفاق مي‌افتد، در نتيجه سيستم‌ها و كاربران مجبورند براي پيشگيري از آن سريع باشند. اين سيستم‌هاي امنيتي مي‌توانند مفيدتر از صرفا اطلاع رساني در مورد يك دزدي عملي كنند و حتي پيش از وقوع جرم، از وقوع آن هشدار دهند.

به اين ترتيب است كه تيم‌هاي امنيتي و تصميم‌گيران براي انتخاب تصميم‌هاي موثر وقت بيشتري خواهند داشت. اگر دري بي‌موقع باز شود، يك سيستم يكپارچه سريعا كاربران را از اين كه چه دري توسط چه شخصي باز شده است با خبر خواهد ساخت. راهكارهاي يكپارچه موثرتر، پربازده‌تر و كم‌خرج‌تر هستند. به طور ايده‌آل شركت‌ها بايد از ابتدا از اين گونه راهكارها استقبال كنند تا بتوانند مشكلات را زوتر پيش‌بيني كرده و تصميم مناسب را بگيرند.

سيستم دوربين هاي امنيتي

اگرچه يكپارچه‌سازي از ابتدا بهترين روش است، اما بسياري از شركت‌ها از قبل سيستم‌هاي امنيتي خود را دارند و براي تغيير آن نگران زيرساخت‌هاي خود هستند. اين نگراني‌ها باعث مي‌شود كه عده‌اي تصور كنند اين يكپارچه‌سازي به سود شركت نخواهد بود. خوشبختانه به تازگي و با تلاش شركت‌هاي تامين كننده‌ي راهكارهاي يكپارچه‌ي امنيتي، اين تفكرات با استقبال كمتري مواجه شده است.

 

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مدار بسته تي وي تي قيمت دوربين مداربسته

اگر شركتي از قبل سيستم دوربين امنيتي خود را داشته باشد و بخواهد سيستم كنترل تردد را به آن اضافه كند، يك تامين‌كننده‌ي حرفه‌اي قادر است كه ورودي‌هاي كنترل تردد را به همراه تكنولوژي مورد نياز براي متصل شدن دوربين فراهم كند. اين راهكار به كاربران امكان نظارت بر تصاوير ضبط شده و ترددها را به طور همزمان و بر روي يك سيستم خواهد داد.

در حالي كه يك سيستم واحد و متحد باعث صرفه‌جويي در زمان مي‌شود، مي‌تواند به مديريت امنيت نيز به طور كلي كمك كند. قابليت ديدن همزمان تمامي سيستم‌هاي امنيتي به كادر امنيت اين امكان را مي‌دهد كه از هرجايي بتوانند موقعيت مورد نظر را مديريت كرده و از خرج و مخارج بالاي لازم براي مديريت يك سيستم پرهيز كنند. دنياي پرتحرك امروز باعث شده است كه ديگر مديران امنيتي براي ديدن هشدارها و تصميم‌گيري نيازي به حضور در مراكز عملياتي نداشته باشند. بنابراين سيستم امنيتي يكپارچه باعث مي شود كه مديران مياني و رده بالاي يك سازمان بتوانند با تمركز بيشتري و با سرعت و دقت بالا تصميم گيري كنند.

به اين صورت پروسه‌ها راحت‌تر شده و كاربران مي‌توانند هشدار را سريعا ببينند، تصوير دوربين‌ها را چك كنند، يا اجازه‌ي ترددي را با موبايل خود كنترل كنند. شبكه‌هاي مدرن امن بوده و به كساني كه دسترسي داشته باشند اجازه‌ي استفاده مي‌دهند و نيازي به حضور فيزيكي آن‌ها نيست. يكپارچه ساختن سيستم‌هاي امنيتي اولين قدمي است كه شركت‌هاي امنيتي قادرند جهت ساده‌سازي كارها، داده‌ها و هزينه‌ها انجام دهند.

تكنولوژي انرژي و ارتباطات

روش‌هاي سنتي نياز به دو سيستم داشتند؛ يكي جهت تجهيزات درون شبكه‌اي و ديگري براي موقعيت‌هاي خارج از شبكه. با پيشرفت فناوري در انرژي و ارتباطات، نياز به چندين سيستم از بين رفت. داده‌ها مي‌توانند به صورت امن از يك لوكيشن دورتر به يك سيستم موجود تغذيه شوند. اين موقعيت‌هاي دور امكان دارد داده‌ها را به دليل مخارج انتقال و اتصال از راه دور به صورت متفاوتي نسبت به يك سيستم متصل انتقال دهند. نتيجه نهايي اما به هر حال ثابت است، سيستم امنيتي يكپارچه حجم عظيمي از داده را به يك هوشمندي قابل استفاده مي‌سپارد و كار را براي تصميم‌گيرنده آسان مي‌سازد.

تشخيص الگوها

به جاي فراهم كردن ده‌ها ساعت فيلم كه شايد مرتبط هم نباشند، آناليز سيستم قادر است دقيقا اطلاعاتي را كه كاربر به آن نياز دارد در اختيار او قرار دهد. حوادثي را كه قبلا يك بار مصرف تلقي مي‌شدند، حالا مي‌توان تحليل كرد تا روندها و الگوهايي از مناطق حياتي را به دست آورد و به اين سرمايه‌گذاري را به صورت هدفمند انجام داد. مشتريان امروزه انتظار دارند كه هر چيزي كه نياز دارند را دقيقا به همان شكل دريافت كنند، كسب و كارها نيز به حمايت از آن‌ها مي‌پردازند. تامين‌كنندگان امنيت نيز امروزه انتظار دارند كه سادگي در كارهاي روزمره‌ي خود را درون اين سيستم‌ها جاي دهند. يك سيستم متحد قادر است نمايي يكتا را به منظور ساده‌سازي رويه‌ها، شتاب‌دهي به روند تصميم‌گيري و صرفه‌جويي در مخارج تامين كند.

بيشتر بخوانيد: هايك ويژن

طراحي سايت مركز تجاري – طراحي سايت مركز خريد

۶۱ بازديد

 

 

طراحي سايت مركز تجاري – طراحي سايت مركز خريد

طراحي سايت مركز تجاري يا طراحي سايت مركز خريد مي تواند يكي از مهمترين نكاتي باشد كه بايد هر مركز تجاري به آن توجه كند. در واقع با طراحي سايت مي توانيد مشاغل و حرفه تجاري مركز تجاري و پاساژ خود را به راحتي به مردم بشناسانيد. از آنجايي كه طراحي سايت مركز خريد داراي ويژگي هاي بيشماري است از اين رو افرادي كه طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد را بر عهده دارند بايد به اين نكات در حد بسيار زيادي توجه كنند.

از آنجايي كه مراكز تجاري در طيف وسيعي ساخته شده اند هر فردي كه در مركز تجاري داراي كسب و كار مربوط به خود است مي تواند براي فروش بيشتر خود در ايجاد وب سايت مركز تجاري همكاري داشته باشد. راه اندازي سايت مركز تجاري مي تواند هم به صورت كلي و در باب مجتمع تجاري مورد نظر طراحي شود و هم كسب و كارهاي تجاري كوچك به واسطه ساخت سايت مركز تجاري پر رونق مي توانند پررونق شوند.
مديراني كه مراكز خريد را اداره مي كنند بايد با طراحي وب سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد مربوط به خود در افزايش بازديد و خريد مخاطبان تاثير گذار باشند. از آنجايي كه طراحي سايت مركز تجاري امري است حرفه اي مي توانيد اين كار را به شركت هاي طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد بسپاريد.
يكي از اين شركت هاي معروف كه در زمينه ايجاد وب سايت مركز تجاري بسيار شناخته شده است را ميتوان شركت رايان دانست. اين شركت با راه اندازي سايت مركز تجاري در حد حرفه اي مي تواند مخاطبان را به بازديد از اين سايت ها علاقه مند كنند. در واقع مهمترين نكته اي كه شركت رايان در طراحي وب سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد مد نظر قرار مي دهد جذب مخاطب است.
از اين طريق ميزان فروش محصولات هر مجتمع تجاري و يا مشاغلي كه در زمينه تجاري فعاليت دارند بالاتر مي رود. هدف هر مجتمع تجاري مي تواند كسب درآمد بيشتر از طريق افراد مختلف باشد. آنان بايد در ابتدا بتوانند با ايجاد وب سايت مركز تجاري نگاه مخاطبان و مشتريان را به سمت خود جذب كنند. اين امر نشان مي دهد كه ساخت سايت مركز تجاري تا چه اندازه مي تواند در پيشرفت كسب و كارهاي تجاري تاثير گذار باشد.

 

اهميت طراحي سايت مركز تجاري يا طراحي سايت مركز خريد

همانطور كه گفته شد طراحي وب سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد در هر زمينه و حرفه اي مي تواند فوايد بسياري داشته باشد. يكي از مشاغلي كه ايجاد وب سايت مركز تجاري براي آن انجام مي شود مجتمع هاي تجاري هستند. اين مراكز مي توانند در اقتصاد كشور تاثير گذار باشند. همانطور كه مي دانيم مشتري و خريدار از جمله مخاطبان مركز هاي تجاري هستند.
براي اينكه بتوان نظر اين افراد را جلب و آنها را ترغيب به خريد هر چه بيشتر محصولات و توليدات خود كرد، از طراحي سايت مركز تجاري مي توان به عنوان بهترين گزينه براي دستيابي به اين هدف استفاده كرد. امروزه محيط هاي تجاري امكان خريد هاي آنلاين را براي مخاطبان به وجود آورده اند. آنها محصولات خود را از طريق فضاي مجازي به مخاطبان ارائه مي كنند.
اين محصولات با جزييات دقيق در مورد قيمت، سايز، نحوه خريد، نحوه سفارش گيري و بسياري ديگر از امكانات به واسطه طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد در اختيار بازديد كنندگان قرار خواهد گرفت. عكسهاي محصول مورد نظر نيز در كيفيت هاي بالا مي تواند براي جذب بيشتر در طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد كمك كند. راه هاي بسياري وجود دارد كه محصولات در فضاي مجازي بتوانند ديده شوند.
به عنوان مثال ايجاد صفحه ها و پيچ هاي مربوط به هر تجارت مي تواند در ارائه خدمات آنلاين به مشتريان در طراحي سايت مركز تجاري كمك بسياري كند. طراحي وب سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد نيز يكي از تخصصي ترين روش ها براي جذب مخاطبان است. مي توان گفت كه با ايجاد وب سايت مركز تجاري به صورت حرفه اي مي توانيد برند مورد نظر خود را در سراسر جهان شناخته سازيد. ساخت سايت مركز تجاري مي تواند به گونه اي باشد كه همه افراد بتوانند به راحتي به آن دسترسي داشته باشند.
واردات و صادرات محصولات تجاري يكي از مهمترين ويژگي كالاهاي تجاري است كه مي توان با طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد با قابليت چند زبانه بودن مشتريان خارجي را نيز به خريد و بازديد از سايت تجاري وا داشت. از اين رو طراحي سايت مركز تجاري مي تواند براي هر مجتمع تجاري و يا مشاغل تجاري در حد كوچك نيز باعث رونق و افزايش پيشرفت كارهاي تجاري اين افراد در نظر گرفته شود.
شركت رايان يكي از پيشگامان در راه اندازي سايت مركز خريد است. اين شركت توانسته در دوره هاي مختلف با طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد كسب و كارهاي تجاري را رونق ببخشد. شركت رايان مي تواند در ايجاد وب سايت مركز تجاري از امكانات متفاوتي نسبت به ساير شركت هايي كه طراحي وب سايت مركز تجاري را انجام مي دهد، ارائه دهد. اين شركت با استفاده از متد هاي نوين و برنامه نويسي هاي پيشرفته به كاربران اين امكان را مي دهد كه بتوانند خدمات متنوعي را از ساخت سايت مركز تجاري دريافت كنند.
گرافيك حرفه اي سايت و سرعت بالاي سايت براي طراحي سايت مراكز تجاري اهميت بالايي دارد. از اين رو براي اينكه بتوانيد در تجارت خود موفق شويد بايد راه اندازي سايت مركز تجاري خود را به يك شركت معتبر و حرفه اي در زماني طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد بسپاريد.

استفاده از سئو در طراحي سايت مركز تجاري

اگر مي خواهيد كه طراحي سايت مركز تجاري شما بتواند در رتبه بنديهاي موتورهاي جستجو گوگل در قسمت بالاي جدول واقع شود بايد حتما به اين نكته دقت كنيد كه طراحي وب سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد را با اصول سئو سايت انجام دهيد. متاسفانه بسياري از شركت هايي كه ايجاد وب سايت مركز تجاري را انجام مي دهند با اصول سئو آشنايي ندارند و تنها در مورد آن اطلاعات محدود و كمي را در اختيار دارند.
بنابراين كسب اطلاعات از شركتي كه مي خواهد ساخت سايت مركز تجاري را انجام دهد مي تواند يكي از مهمترين مواردي باشد كه بايد در طراحي سايت مركز تجاري به آن عمل كنيد. شركت رايان با داشتن تيم قوي در طراحي سايت مركز تجاري مي تواند اين امر را به راحتي براي شما انجام دهد. اصول سئو و بهينه سازي سايت مي تواند از طريق رعايت اصولي بسيار ساده در طراحي وب سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد انجام شود.
رعايت اين اصول مي تواند شما را در ابتداي فهرست گوگل قرار دهد. مخاطبان اصولا سايت هاي اولي را كه گوگل براي آنان بالا مي آورد را مورد بازديد قرار مي دهند. از اين رو هر چه در طراحي سايت مركز تجاري از اين اصول به طور مناسب استفاده شده باشد اين بازديد ها بيشتر مي شود.
در نتيجه رتبه شما در بين سايت هاي ديگر در مرحله بالايي قرار خواهد گرفت. اين امر مي تواند در گسترش حرفه و تجارت شما بسيار مورد توجه واقع شود. محصولات شما از اين طريق بيشتر ديده مي شوند و در نتيجه افراد را به خريد وادار مي كنند. از اين رو در ايجاد وب سايت مركز تجاري خود مي توانيد به موفقيت بالايي دست پيدا كنيد.

طراحي سايت مركز تجاري با توجه به امكانات و ويژگي هايي كه دارد مي تواند قيمت هاي متفاوتي را داشته باشد. شركت رايان با مناسب ترين قيمت مي تواند طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد را براي شما به راحتي و با صرف هزينه اندك انجام دهد. تيم حرفه اي در راه اندازي سايت مركز تجاري در اين شركت مي توانند با بهترين كيفيت و هزينه مقرون به صرفه طراحي سايت مركز تجاري را براي شما انجام دهند.

از اين رو مي توانيد با اعتماد به شركت رايان با خيال راحت طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد خود را به آنان بسپاريد.

پيشنهاد مي كنيم مقاله هاي زير را مطالعه كنيد:

  1. طراحي سايت فروشگاهي
  2. طراحي پورتال

ويژگي ها و نكاتي كه بايد در طراحي سايت مركز تجاري به آنها توجه كنيم

از آنجايي كه طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد بسيار مورد توجه مشاغل مختلف تجاري قرار گرفته است، آنها از اين روش در صدد فروش هر چه بيشتر محصولات خود و گسترش تجارت خود هستند. براي اينكه ساخت سايت مركز تجاري بتواند بسيار كارآمد باشد و مشتريان بتوانند به آن دسترسي راحتي داشته باشند در طراحي وب سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد بايد به نكات بسياري دقت كرد.
مي توان گفت كه رعايت اين اصول در راه اندازي سايت مركز تجاري مي تواند سايت شما را بسيار مورد توجه قرار دهد و مي تواند پاسخگوي مناسبي براي رفع نيازهاي تجاري افراد باشد. مي توانيد اين نكات را به صورت زير مورد بررسي قرار دهيم.
راه اندازي سايت مركز تجاري

  • اولين نكته اي كه در طراحي سايت مركز تجاري بايد در نظر گرفته شود هدف شركت از طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد مي تواند باشد. در واقع متناسب با نوع كسب و كار شما ايجاد وب سايت مركز تجاري مي تواند داراي اشكال متفاوتي باشد. در ابتدا بايد شفاف سازي هاي مناسب صورت گيرد تا بر اساس آن و نياز تجارت مورد نظر ساخت سايت مركز تجاري به راحتي صورت گيرد.
  • طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد بايد به گونه اي باشد كه از نظر گرافيكي داراي جاذبه كشش مشتري باشد. در واقع با ساخت سايت مركز تجاري در گرافيك هاي بالا به مخاطبان خود كمك مي كنيد كه به وب سايت شما مراجعه كنند و محصولات شما را ببينند. مي توان براي گرافيك راه اندازي سايت مركز تجاري از موارد بسياري استفاده كرد. به عنوان مثال رنگ هاي جذاب و گرم در ايجاد وب سايت مركز تجاري مي تواند نگاه را به خود جذب كند؛ بنابراين با انتخاب رنگ درست در طراحي سايت مركز تجاري خود مي توانيد علاوه بر افزايش مشتري ها، هدف طراحي سايت مركز تجاري خود را نيز بيشتر نشان دهيد.
  • استفاده از عكس هاي متنوع در كيفيت هاي بالا مي تواند جذابيت بصري طراحي سايت مركز تجاري شما را بالاتر ببرد. عكس محصولات مورد نظر بايد به گونه اي باشد كه بتواند مخاطب را وادار به خريد كند. هر چه تعداد عكس هاي يك محصول بيشتر باشد طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد مي تواند موفق تر شود.
  • سرعت بالا يكي از مواردي است كه مي تواند در ساخت سايت مركز تجاري شما، كيفيت طراحي سايت مركز تجاري را به خوبي نشان دهد. از آنجايي كه افراد دچار مشغله هاي مختلفي در زندگي خود هستند آنها انتظار دارند كه در كمترين زمان ممكن بتوانند از سايت بازديد كنند.
  • از آنجايي كه گرافيك راه اندازي سايت مركز تجاري و همچنين عكس ها در طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد بايد در حد بالايي قرار گيرد نياز به كد هاي برنامه نويسي دقيقي در طراحي سايت مركز تجاري است تا بتوان از اين طريق سرعت را در ساخت سايت مركز تجاري بالا برد.
  • براي طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد نياز به داشتن فرم و قالب مشخصي نيست؛ زيرا تنوع در كسب و كارهاي تجاري بسيار بالا است. از اين رو مي توان از قالب هايي براي راه اندازي سايت مركز تجاري استفاده كرد كه بتواند داراي فرم هاي زيبا و اختصاصي و در عين حال با سرعت بالا باشد.
  • استفاده از محتواي جذاب مي تواند در طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد بسيار تاثير گذار باشد. همانطور كه مي دانيم جملات مي توانند در ضمير ناخودآگاه افراد تاثيرات خارق العاده اي را داشته باشند. يك جمله خاص و بدون تكرار مي تواند ملكه ذهن مخاطبان شود در نتيجه تمايل آنها به خريد و بازديد از سايت شما بالاتر مي رود.
  • در طراحي سايت مركز تجاري بايد به اين نكته دقت كرد كه فرم و ساختار سايت به گونه اي باشد كه بتواند در دستگاه هاي مختلف از جمله گوشي موبايل به راحتي بالا بيايد. اين ويژگي يكي از مهمترين نكاتي است كه بايد در طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد به آن توجه كرد. پشتيباني سايت از سيستم عامل هاي مختلف سبب ميشود كه افراد در هر كجايي كه هستند به راحتي به سايت شما دسترسي داشته باشند. اين نكته بايد در طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد حتما رعايت شود.
  • پرداخت آسان در طراحي سايت مركز تجاري مي تواند بسيار مورد توجه مخاطبان قرار گيرد. از آنجايي كه سفارشات و ثبت و پرداخت آن به صورت اينترنتي و آنلاين صورت مي گيرد، در راه اندازي سايت مركز تجاري بايد سرعت انتقال داده ها در حد بالايي باشد كه قطعي در زمان پرداخت در طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد ايجاد نشود. قطعي سايت مي تواند عمليات خريد را به صفحه اول سايت برگرداند و اين امر مي تواند موجب نارضايتي مخاطبان و مشتريان باشد.
  • امنيت بالا در طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد بايد يكي از نكاتي باشد كه طراحان سايت تجاري بايد به آن توجه كنند؛ زيرا اطلاعات كارت و حساب مشتري از طريق پرداخت آنلاين مي تواند در صورت بالا نبودن امنيت سايت تجاري توسط افرادي سودجو هك شود.
  • طراحي سايت تهران
  • طراحي سايت اختصاصي

ريست پسورد هايك ويژن | بازيابي پسورد در دستگاه هاي حفاظت تصويري

۳۳ بازديد

دوربين هاي مداربسته IP، دستگاه هاي DVR و دستگاه هاي NVR همگي ابزارهايي هستند كه جهت ورود به تنظيمات آنها يا بازبيني اطلاعات آنها به نام كاربري و پسورد احتياج داريد. به دليل آنكه در مصارف خانگي و كسب و كارهاي كوچك معمولا استفاده از تجهيزات مداربسته در بازه هاي طولاني مدت صورت نمي پذيرد معمولا مصرف كنندگان كلمه عبور خود را فراموش مي كنند.

براي بازيابي كلمه عبور فراموش شده فرايندي در نظر گرفته مي شود كه به آن ريست پسورد گفته مي شود. معمولا در اين فرايند بايستي شما كدي را به سازنده دستگاه يا نماينده آن ارسال كنيد و يك كد بازيابي كلمه عبور دريافت نماييد.

با توجه به اين موضوع كه انجام فرآيند ريست پسورد وقت گير است و نياز به تخصص دارد در صورت نياز مي توانييد با كليك بر روي صفحه فرم درخواست ريست پسورد هايك ويژن و وارد كردن اطلاعات خود از مشاوره همكاران ما در شركت مهر تجارت بهره مند شويد.

چرا فرايند ريست پسورد شركت هاي معتبر معمولا پيچيده است؟

سيستم هاي حفاظت تصويري به عنوان منابع داده اي حساس در نظر گرفته مي شوند. وظيفه اين سيستم ها مديريت امنيت شما مي باشد. حال فرض كنيد كه يك فرد ديگر كه مجاز به دسترسي به سيستم حفاظتي شما نيست بتواند به سادگي با طي يك فرايند ساده كلمه عبور سيستم شما را بازيابي كند. عملا در چنين حالتي هر كسي مي تواند در سيستم حفاظتي شما اختلال ايجاد نمايد.

مثلا اگر براي دستگاه DVR مانند دستگاه هاي مودم يك دكمه ريست پسورد گذاشته شود، كارمندان يك فروشگاه مي توانند به سادگي دستگاه را ريست كرده و به اطلاعات دستگاه دسترسي يابند يا آنكه روند ذخيره سازي تصاوير را مختل كنند.

شركت هاي دوربين مداربسته معمولا براي جلوگيري از دسترسي هاي غير مجاز روندهاي پيچيده اي را براي ريست پسورد طراحي نموده اند كه اگر چه باعث افزايش زمان بازيابي پسورد مي شود اما مي تواند از دسترسي هاي غير مجاز جلوگيري كند. بنابراين فرايند ريست پسورد هايك ويژن نياز به طي كردن مراحلي دارد كه سعي مي كنيم اين موضوع را در ادامه بيشتر توضيح دهيم.

نصب دوربين مدار بسته تي وي تي دوربين مداربسته

ريست پسورد در برندهاي مختلف

  • ريست پسورد هايك ويژن
  • ريست پسورد داهوا
  • ريست پسورد تي وي تي

پسورد خود را چگونه انتخاب كنيم؟

امنيت پسورد به معني امنيت دستگاه شما مي باشد. هميشه بايستي پسورد دستگاه خود را به گونه اي انتخاب كنيد كه به سادگي قابل حدس زدن نباشد، مثلا انتخاب تاريخ تولد يا تكرار اعداد عملا به معني آن است كه كسي كه كمي از شما شناخت داشته باشد بتواند به اطلاعات و تنظيمات دستگاه شما دسترسي يابد. هميشه پسورد خود را طوري انتخاب كنيد كه در كنار پيچيدگي به ياد آوردن آن براي شما ساده باشد. انتخاب پسورد هاي بسيار پيچيده به صورتي كه يادآوري آن غير ممكن باشد شما را مجبور به يادداشت كردن پسورد و كاهش امنيت نگهداري از آن مي كند.

در صورتي كه پسورد خود را در جايي يادداشت مي كنيد، حتما از برنامه هاي كاربردي موبايل يا كامپيوتر كه مخصوص اين كار مي باشند استفاده كنيد و بر روي آن برنامه ها نيز پسورد بگذاريد.

در هنگام انتخاب پسورد حتما از تركيب حروف كوچك و بزرگ در كنار اعداد استفاده كنيد. طول پسورد انتخابي را حتما بيش از 10 كاراكتر در نظر بگيريد. از قراردادن يك پسورد بر روي اكانت هاي مختلف اجتناب نماييد.

به هيچ وجه پسورد دستگاه خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد. در هنگام تايپ پسورد بر روي دستگاه از عدم حضور سايرين در محل اطمينان حاصل نماييد.

مراقب مهندسي اجتماعي باشيد

متاسفانه بيشترين قربانيان هكرها كساني هستند كه از روش هاي مهندسي اجتماعي ايشان اطلاع ندارند. هكرها با استفاده از ايميل هاي ساختي و يا چت هاي خصوصي اقدام به برقراري ارتباط با شما مي كنند و سعي مي كنند كه اطلاعات حساس شما را به دست آورند. مثلا يك فرد بدون آنكه در سايت هايك ويژن هيچگونه درخواستي براي بازيابي كلمه عبور ثبت كرده باشد از يك ايميل كه از دامنه اي شبيه به Hikvision.com است پيامي دريافت مي كند با اين مضمون: ” لطفا براي ارتقاي امنيت دستگاه خود اطلاعات فرم زير را در سايت هايك ويژن تكميل نماييد” و با كليك بر روي لينك به صفحه اي هدايت مي شود كه از وي مي خواهد كه پسورد دستگاه خود را براي افزايش امنيت در يك باكس ثبت كند.

عملا هكر با استفاده از يك سيستم مهندسي اجتماعي شما را هدايت به جايي مي كند كه خود به صورت كاملا ناخودآگاه اقدام به ارائه پسورد به هكر مي كنيد.

هميشه در صورتي كه ايميلي مانند اين دريافت كرديد يا زماني كه فردي خود را به عنوان نماينده شركت معرفي كرد و از شما درخواست اطلاعات نمود، به آدرس دامنه و اطلاعات فرد نگاه كنيد و از صحت آنها اطمينان حاصل نماييد.

بيشتر بخوانيد: هايك ويژن

طراحي سايت ورزشي

۴۷ بازديد

طراحي سايت ورزشي كه با معادل انگليسي Sports Website Design شناخته مي‌شود، ازجمله موارد پر طرفدار براي طراحي سايت‌ به شمار مي‌رود. شركت رايان با توجه به تجربه و حرفه‌اي بودن در زمينه طراحي سايت، مي‌تواند شما را در اين مسير راهنمايي كند.

اگر شما مي‌خواهيد بدانيد كه چه نكاتي در طراحي وب سايت ورزشي بايد در نظر گرفته شود، تا انتهاي اين صفحه را مطالعه كنيد. ما در اين صفحه به شما هر آنچه كه نياز است تا در رابطه با ايجاد وب سايت ورزشي بدانيد را در اختيارتان قرار داده‌ايم. پس از مطالعه مطالب مطرح شده در رابطه با ساخت سايت ورزشي، شما مي‌توانيد تصميم گيري صحيح را انجام دهيد.

شركت رايان شما را در زمينه ايجاد وب سايت ورزشي به صورت حرفه‌اي حمايت كرده و خدماتي را به شما در اين زمينه ارائه مي‌كند كه به واسطه آن مي‌توانيد در ميان رقباي خود، برتري داشته باشيد. شما به واسطه راهنمايي‌هاي ما در زمينه راه‌اندازي سايت ورزشي مي‌توانيد به هدف خود برسيد.

طراحي سايت ورزشي چيست؟

زماني كه واژه ورزشي در كنار سايت قرار مي‌گيرد، معناي تخصصي بودن طراحي سايت را پررنگ‌تر مي‌كند؛ به صورت كلي ساخت سايت ورزشي به معناي طراحي سايت بر اساس اصول و ماهيت ورزش است.

همانطور كه ميدانيد دنياي ورزش ، دنياي گسترده‌اي است و هواداران بسيار زيادي را به خود اختصاص داده است. بر اساس ساختار ورزش، ايجاد وب سايت ورزشي نيز بايد بر اساس اصول مشخصي انجام پذيرد؛ در نتيجه زماني كه شما در حوزه ورزشي فعال هستيد، بدون در نظر گرفتن زمينه فعاليت شما، مهم اين است كه طراحي وب سايت انجام شده بر اساس تقاضاهاي هوادارنتان باشد، در واقع در ايجاد وب سايت ورزشي، هواداران مشتاق شنيدن اخبار، حاشيه‌ها و ساير خدمات هستند.

طراحي سايت مي‌تواند براي تمامي رشته‌هاي ورزشي انجام شود؛ علاوه بر اين، راه اندازي سايت ورزشي مي‌تواند ماهيت خبري يا ماهيت خدماتي داشته باشد.

امكانات و خدمات مورد استفاده در طراحي سايت مركز تجاري يا طراحي سايت مركز خريد

هر سايتي بايد بتواند خدمات و امكانات مورد نياز در رابطه با حرفه خود را در اختيار كاربران قرار دهد. در طراحي سايت مركز تجاري اين امكانات بايد در پنل هاي مختلفي به راحتي در اختيار كاربران قرار گيرد. با استفاده از امكاناتي كه در طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد قرار داده مي شود مي توان بازديد بيشتر مشتريان را شاهد بود.
خدمات مورد استفاده در طراحي سايت مركز تجاري

  1. معرفي برندها و فروشگاه ها و نمايندگيها
  2. معرفي واحد ها و امكانات تفريحي و خدماتي و تجاري
  3. درباره ما
  4. آدرس دقيق همراه با شماره هاي تماس و راه هاي ارتباطي
  5. نقشه طبقات
  6. دسته بندي موضوعات و مشاغل
  7. ليست قيمت محصولات
  8. اخبار و رويدادها
  9. تبليغات
  10. امكان اتصال سايت به شبكه هاي اجتماعي ديگر
  11. بخش گالري تصاوير و بخش هاي مختلف مركز تجاري
  12. امكان معرفي لينك سايت تجاري به افراد ديگر
  13. پنل مربوط به خريد و پرداخت آنلاين
  14. مديريت پنل اعضاء و فروشگاه داران
  15. باشگاه مشتريان
  16. View يا حالت نمايش سه بعدي يا 3D مركز تجاري

بسياري ديگر از امكانات ويژه كه مي توان در طراحي سايت مركز خريد آنها را مورد استفاده قرار داد.

كسب مشتريان بيشتر با تبليغات در اينستاگرام

ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما از تبليغات اينستاگرام شركت رايان استفاده كنيد. يكي از راه هاي افزايش تعداد مشتريان براي يك مركز تجاري اين است كه بايد داراي پيج اينستاگرامي فعالي باشد. پيشنهاد ما اين است كه از بخش هاي جذاب مجتمع تجاري عكس بگيريد و در پروفايل اينستاگرامي خود قرار دهيد. اگر مي خواهيد اين كار و همچنين بسياري از ايده هاي ديگر به صورت ويژه در اينستاگرام انجام گيرد با ما تماس بگيريد.

همانطور كه مشاهده مي‌كنيد، رشته‌هاي متفاوتي در زمينه ورزش وجود دارند و هر كدام از اين رشته‌ها ماهيت خاص خود را دارا هستند؛ به عنوان مثال، طراحي سايت ورزشي براي شطرنج كاملا متفاوت با طراحي سايت براي رشته‌اي چون فوتبال خواهد بود، زيرا اين دو رشته مي‌توانند مخاطبان كاملا متفاوتي را به خود اختصاص دهند.

علاوه بر اين اگر كه شما يك سايت ورزشي-خبري داشته باشيد، ساختار ايجاد وبسايت شما كاملا با راه اندازي سايت به جهت ارائه خدمات آموزشي، متفاوت خواهد بود.

شركت رايان به واسطه تجربه و تخصص خود در زمينه طراحي وب سايت، به شما در طراحي سايت ورزشي در هر زمينه‌اي كمك خواهد كرد.

اگر رشته ورزشي مورد نظر شما در فهرست موضوعات ايجاد وب سايت بالا درج نشده است، كافي است كه با پشتيباني تيم رايان تماس بگيريد. همكاران رايان به شما در زمينه طراحي سايت رشته ورزشي مورد نظر شما به شما كمك خواهند كرد.

 

طراحي سايت تهران

طراحي سايت ورزشي و امكانات آن در شركت رايان

امكانات طراحي سايت ورزشي با توجه به اين رشته، نسبت به ساير طراحي‌هاي سايت مي‌تواند متفاوت باشد؛ در واقع طراحي سايت در حوزه ورزش نيازمند امكاناتي است كه شايد در طراحي سايت شركتي مورد نياز نباشد. در ادامه به بررسي برخي از امكانات پيشنهادي شركت رايان به جهت راه اندازي سايت ورزشي خواهيم پرداخت.
امكانات طراحي سايت ورزشي در شركت رايان

  1. طراحي سايت ورزشي با گرافيك اختصاصي و تاثيرگذار: شما به واسطه سپردن طراحي سايت به تيم حرفه‌اي رايان، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه طراحي وبسايت شما كاملا منحصر به فرد بوده و قابليت رقابت در دنياي اينترنت را خواهيد داشت.
  2. امكان ايجاد صفحات مجزا به جهت مشاهده ليگ‌ها و جداول ورزشي: اين قسمت به عنوان يكي از جذاب‌ترين قسمت‌هاي سايت ورزشي در نظر گرفته مي‌شود.
  3. صفحه تماس با ما به جهت برقراري ارتباط موثر با كاربران
  4. صفحه درباره ما به جهت معرفي خدمات و استراتژي‌هاي شما
  5. ايجاد قسمت وبلاگ به جهت انتشار مطالب آموزنده ورزشي و منحصر به فرد
  6. ايجاد پنل مديريتي حرفه‌اي و كاربردي به جهت دسترسي مديريت و تيم شركت شما
  7. امكان ارسال ايميل به كاربران به جهت ايميل ماركتينگ و اطلاع‌رساني
  8. امكان عضويت در سايت و اعطا دسترسي‌هاي خاص به كاربران
  9. امكان ايجاد نظرسنجي‌هاي خاص به جهت افزايش مشاركت كاربران
  10. امكان ايجاد فروشگاه به جهت فروش محصولات يا خدمات ورزشي
  11. امكان ايجاد صفحه‌اي به جهت ثبت نام در دوره‌هاي خاص
  12. امكان اطلاع رساني‌هاي ويژه
  13. تبليغات به صورت بنري و درآمدزايي سايت
  14. امكان طراحي سايت به چند زبان
  15. و غيره

امكاناتي كه در طراحي وبسايت ورزشي قابل در نظر گرفتن است، از فهرست بالا به مراتب بيشتر بوده و بر اساس درخواست شما و كمك مشاورين رايان قابل اجرا خواهد بود. شما با توجه به اهداف خود مي‌توانيد امكانات متنوعي را از متخصصين رايان درخواست كنيد. امكانات ارائه شده توسط تيم رايان در زمان طراحي سايت كاملا منحصر به فرد و كاربردي بوده و سبب پيشرفت شما مي‌شود.

 

طراحي سايت فروشگاهي

شركت طراحي وب سايت

بهينه‌سازي امنيتي رويدادهاي بزرگ با نظارت ويدئويي هوشمند

۳۴ بازديد

 

مكان‌هاي برگزاري رويدادهاي بزرگ منابع مالي گسترده‌اي را جهت تامين امنيت فيزيكي سرمايه گذاري مي‌كنند. بخش اعظمي از اين سرمايه‌گذاري صرف نصب سيستم‌هاي نظارت ويدئويي با دوربين هاي امنيتي و مدار بسته مي‌شود. از اين دوربين ها براي نظارت بر نقاط حساس مانند پاركينگ خودروها، انبار، محل نشستن افراد و نيز اماكن پشت صحنه مانند محل بارگيري و دفاتر استفاده مي‌شود. اگرچه از تصاوير ضبط شده توسط دوربين مدار بسته اغلب به منظور بررسي سوانح، ذخيره مي‌شوند، اما معمولا اين تصاوير به صورت بازبيني نشده رها مي‌شوند، چرا كه مراجع امنيتي محل نمي‌توانند به صورت دائمي و پيوسته به بررسي دوربين ها بپردازند. حجم و زمان اين تصاوير بسيار بالا بوده و بررسي كامل آن‌ها عملا امكان‌پذير نيست.

آناليز ويدئوها توسط هوش مصنوعي

به طور روزافزون، اين اماكن در حال غلبه بر اين چالش و بيشينه سازي نظارت بر داده‌هاي تصويري با سرمايه‌گذاري در بخش سيستم نظارت ويدئويي هوشمند هستند. در اين مقاله به بررسي روش هاي استفاده‌ي همزمان از تركيب سيستم نظارت ويدئويي سنتي و روش هاي پيشگام در آناليز محتواي ويدئويي مي‌پردازيم. برگزاركنندگان اين رويدادهاي بزرگ با استفاده از اين روش‌ها توانسته‌اند علاوه بر بهينه‌سازي امنيت فيزيكي، خدمت‌رساني به مشتريان خود را نيز بهبود ببخشند. اين روش‌ها همچنين در ساده‌سازي عمليات و جمع آوري اطلاعات هوشمند در كسب و كار، مفيد بوده‌اند. اين موضوع كاملا بديهي است كه بهينه‌سازي امنيتي رويدادهاي بزرگ تنها به واسطه هوش مصنوعي مي تواند تكامل پيدا كند و در نتيجه گسترش اين تكنولوژي در اماكن بزرگ مانند همايش ها، رويدادهاي بزرگ ورزشي مانند المپيك و … هر روز بيشتر خواهد شد.

سيستم‌هاي آناليز ويدئويي كه بر پايه‌ي يادگيري عميق (Deep Learning) و هوش مصنوعي (Artificial Intelligence) بنا شده‌اند، قادرند تمامي اشياي برداشته شده در يك تصوير توسط دوربين مدار بسته را شناسايي، استخراج و تشخيص داده و آن‌ها را برحسب ويژگي‌هايشان از جمله جنسيت، ظاهر، رنگ و اندازه، طبقه‌بندي كنند. اين ويژگي به همراه تشخيص‌هاي رفتاري مانند روابط بين اشيا، زمان‎هاي سكون و جهت حركات، و همچنين تشخيص چهره و پلاك، توانسته است آناليز قابل جستجو، عمل و اندازه‌گيري تصاوير را ممكن سازد. اين تكنولوژي كار را براي كاربراني كه قصد تحقيقات بعد از اتفاق را داشته آسان كرده و آگاهي وضعي را بهبود مي‌بخشد. همچنين بينشي تجاري و بسيار مهم را نيز از داده‌هاي ويدئويي، استخراج مي‌كند.

نصب دوربين مدار بسته تي وي تي دوربين مداربسته

سرعت بخشيدن به تحقيقات

در مكان‌هاي پر از جمعيت، پديدار شدن مشكلات امنيتي و جنايي دور از انتظار نيست. بعد از بروز حادثه، تيم امنيتي بايد بتواند صحنه را به درستي درك كند. استفاده از آرشيو قابل جستجو از تصاوير ضبط شده توسط دوربين مدار بسته، به آن‌ها كمك خواهد كرد كه اين عمل را در كوتاه‌ترين زمان و بر اساس داده‌هاي چندين دوربين انجام دهند. در حالي كه جست و جو به صورت دستي در اين داده‌ها مي‌تواند ساعت‌ها و بلكه روزها از زمان ارزشمند و منابع انساني آن‎‌ها را اشغال كند. همچنين بروز خطاي انساني نيز محتمل است.

يك سيستم آناليز ويدئويي مي‌تواند پس از فيلتر كردن دلخواه تصاوير حاصل از چند دوربين، در اين داده‌ها به جستجو بپردازد. در نتيجه تحقيقات بعد از حادثه سريع‌تر و متمركزتر پيش خواهد رفت. به طور مثال اگر شاهدين ادعا كنند كه مردي با لباس زرد باعث بروز يك ناآرامي شده و سپس در يك ماشين آبي صحنه را ترك كرده، مي‌توان با جستجوي هوشمند در تصاوير و مطابق اطلاعات داده شده، سوژه را هر چه سريع‌تر پيدا كرد و به تحقيقات بر اساس آرشيو ويدئويي سرعت بخشيد.

در همين مثال، در صورتي كه سوژه همچنان در جمعيت بوده و امكان بروز حادثه‌اي ديگر نيز وجود داشته باشد، ماموران مايلند تا با دستگيري هرچه سريع‌تر وي، از اين مخاطرات پيشگيري كنند. استفاده از اين الگوريتم ها براي جستجو در بين آرشيوهاي ويدئويي، مي‌تواند باعث تحقيقات سريع‌تر، و همچنين تمركز بر اتفاقات مهم و داراي پتانسيل بالا براي ايجاد خطر شود. با درك زودتر خطرهاي در جريان بين جمعيت، مي‌توان هرچه زودتر اقدام كرده و از ايجاد يك سانحه، جلوگيري كرد. بنابراين بهينه‌سازي امنيتي رويدادهاي بزرگ مي تواند سرعت اقدامات امنيتي اماكني كه وسعت زيادي دراند را به شدت افزايش دهد.

هشدارهاي به موقع و قانون‌مند

مشتريان مي‌توانند قوانيني براي هشدارهاي به موقع وضع كنند تا آن‌ها را از بروز خطر آگاه سازد. به طور مثال اگر جمعيت در يك محدوده‌ي مشخص از مرزي مشخص و از پيش تعريف شده فراتر رفت، يا اگر تعدادي اتومبيل در منطقه‌اي كه محل پارك كردن نيست به صورت غير منتظره‌اي توقف كردند؛ امكان وقوع خطر نيز بالا رفته و ماموران مي‌توانند به صورت زنده تصاوير را بررسي كرده و در صورت لزوم مداخله كنند. در مورد شخص متخطي با لباس زرد و ماشين آبي، ماموران مي‌توانند با دادن اين اطلاعات به سيستم، هشداري براي افراد مطابق با اين ظاهر و در شعاع مشخصي از محل دريافت كنند. اگر بتوان از طريق دوربين ها صورت وي را تشخيص داده يا شماره‌ي پلاك او مشخص شود، ماموران قانون نيز قادرند به تعقيب شخص مورد نظر بپردازند.

تشخيص اشيا نيز براي رديابي خطر مي‌تواند مفيد باشد، اما مي‌توان از آن براي پيدا كردن افراد و اتومبيل‌هاي گمشده و يا خدمات مخصوص براي بعضي از مهمانان بهره برد. سيستم نظارت ويدئويي هوشمند مي‌تواند ليستي از افراد تحت تعقيب، گمشده يا خاص را دريافت كرده و در صورت مشاهده‌ي آنان، خبر دهد. سيستم تشخيص چهره نيز براي بررسي افراد حاضر در بخش‌هاي مختلف و تطبيق آنان با كارمندان بخش استفاده مي‌شود. از آنجايي كه زاويه و نورپردازي دوربين‌ها هميشه در حالت ايده‌آل نيست، بايد توجه داشت كه براي كارايي مناسب نظارت هوشمند تصاوير ضبط شده توسط دوربين‌ها در بهترين حالت خود باشد. در بهينه‌سازي امنيتي رويدادهاي بزرگ مهمترين موضوع ايجاد هشدارهايي به موقع هست، به عبارتي دقت اين سيستم ها مهمترين موضوع در گسترش اين سيستم ها به حساب مي آيد.

بهينه‌سازي عمليات بر اساس هوشمندسازي تجاري

در حالي كه آگاهي از مخاطرات احتمالي براي يك برگزاركننده‌ي رويداد حياتي است، فهم درست از فعاليت‌ها و اتفاقات مجموعه نيز از اهميت بالايي برخوردار است. با استفاده از تحليل ويدئويي، مي‌توان داده‌ها را در طول زمان جهت استفاده‌ از آمار، گزارش روند مجموعه و تجسم تصويري داده‌ها براي استفاده‌ي هوشمند عملياتي استفاده كرد. اين قابليت مي‌تواند تصاوير دوربين مدار بسته را از ابزاري براي كنترل امنيت به سكويي باارزش براي گروه‌هاي تجاري تبديل كند. به طور مثال شركت‌هاي تبليغاتي مي‌توانند آماري از بازددكنندگان بر اساس تبليغات خاص خود دريافت كنند. فروشندگان مي‌توانند از پربازديدترين قسمت‌هاي مغازه‌هاي خود و روند حركت مشتريان و همچنين محل توقف آنان آگاه شوند. به همين دلايل است كه سازمان‌هايي كه از سيستم دوربين مدار بسته استفاده مي‌كنند مي‌توانند با استفاده از توانايي‌هاي هوشمند ويدئويي، استفاده‌ي خود را از اين امكانات جهت امنيت و سوددهي بيشتر، بهبود ببخشند.

بيشتر بخوانيد: هايك ويژن

تبليغات پرداخت به ازاي كليك چيست و چگونه كار مي كنند؟

۴۲ بازديد

تبليغات پرداخت به ازاي كليك، كه توسط شركت طراحي سايت رايان انجام مي شود يكي از موثرترين روش هاي تبليغات است كه مي تواند برند شما را به سطح جهاني برساند.

تبليغات پرداخت به ازاي كليك به گونه اي است يك كاربر در سطح اينترنت، نياز دارد تا بر روي تبليغات شما كليك كند و باعث مي شود تا كاربران هوشمند و هدفمند وارد وب سايت شما شوند.

شما براي تبليغات پرداخت به ازاي كليك و يا همان PPC، پنل خود را به مقدار دلخواه شارژ مي كنيد و سپس با هر بار كليك توسط كاربر، به ميزان مشخص شده توسط گوگل و يا ديگر آژانس هاي تبليغاتي، پولي از حساب شما كسر مي شود.

تبليغات پرداخت به ازاي كليك چيست؟

تبليغات پرداخت به ازاي كليك دقيقا همان چيزي است كه بسياري از افراد براي تبليغات به دنبال آن هستند، تا بتوانند وب سايت خود را در معرض ديد كاربران هدفمند قرار دهند.

يكي از معروف ترين تبليغات پرداخت به ازاي كليك، تبليغات در گوگل يا همان Google ads است كه كاربر بايد حتما بر روي لينك تبليغاتي شما كليك كند تا از حساب آگهي دهنده مبلغي را كم كند.

براي مثال شما در كار فروش كيف و كفش هستيد و شما در پنل گوگل تعيين مي كنيد كه بر روي كلمه كليدي “خريد كفش آديداس” قصد تبليغ داريد و گوگل اين كلمه كليدي را در صدر جدول سايت خود قرار مي دهد.

حال زماني كه كاربر چنين كلمه كليدي را در سايت گوگل جستجو كند، سايت شما جز اولين سايت نمايشي است و مطمئنا كاربري كه قصد دارد تا كفش آديداس را تهيه كند بر روي لينك سايت شما كليك مي كند و در گوگل نيز، از آن جايي كه حساب خود را شارژ كرده ايد، پولي را كسر مي كند.
تبليغات پرداخت به ازاي كليك

محبوب ترين ارائه دهنده هاي تبليغات پرداخت به ازاي كليك

محبوب ترين موتور جستجوگر دنيا، گوگل است كه روزانه ميلياردها نفر از طريق اين موتور جستجوگر، اقدام به جستجو در سطح اينترنت مي كنند.

بيشترين تعداد جستجوهاي روزانه در گوگل انجام مي شود و شركت گوگل بر بازار حاكم است.

به همين دليل نيز يكي از برترين ارائه دهنده تبليغات پرداخت به ازاي كليك، شركت گوگل است و همه كسب و كارها، ترجيح مي دهند از گوگل براي تبليغات پرداخت به ازاي كليك استفاده كنند.

گذشته از تبليغات متني، كه مي توانيد در گوگل استفاده كنيد، گوگل داراي ليست گسترده اي از گزينه هاي تبليغاتي نمايش براي انتخاب است.

با استفاده از تركيبي از متن، فيلم و تصاوير، مي توانيد از شبكه نمايشگر گوگل براي دسترسي به ميليون ها كاربر استفاده كنيد زيرا بسياري از سايت ها، از تبليغات گوگل كه به نام Google AdSense است، استفاده مي كنند.

همچنين، تبليغات گوگل صرفا به سايت ها و خود گوگل خلاصه نمي شود و مي توانيد تبليغات پرداخت به ازاي كليك را در سرويس ايميل “جي ميل” و سرويس پخش ويديوئي يوتيوب انجام دهيد.

نحوه استفاده از تبليغات پرداخت به ازاي كليك

تبليغات پرداخت به ازاي كليك مي تواند براي كسب و كار شما بسيار مفيد واقع شود و در واقع بتواند شما را در كمترين زمان ممكن به سود دهي برساند.

اگر شما بتوانيد به درستي از تبليغات پرداخت به ازاي كليك استفاده كنيد، مطمئنا مي توانيد به سوددهي و كسب درآمد بسيار زيادي برسيد زيرا صرفا از طريق تبليغات پرداخت به ازاي كليك، كاربران هوشمند و هدفمند وارد وب سايت شما مي شوند.

اگر قصد داريد تا تبليغات پرداخت به ازاي كليك انجام دهيد، به شما پيشنهاد مي شود سرويس تبليغاتي گوگل را انتخاب كنيد و براي داشتن يك كمپين موفق در زمينه تبليغات پرداخت به ازاي كليك، بايد چندين كلمه كليدي مناسب را براي وب سايت خود پيدا كنيد و پس از آن، آن ها را وارد پنل تبليغاتي گوگل كنيد و يا كسي كه تبليغات گوگل را ارائه مي دهد، كلمات كليدي مذكور را براي آن شخص / گروه ذكر كنيد تا آن ها براي شما انجام دهند.

تعيين بودجه و سودآوري براي هر كليك

يكي از بهترين قسمت هاي تبليغات پرداخت به ازاي كليك، اين است كه بودجه شما كاملا در كنترل شما است. همانطور كه ذكر شد، شما كنترل كامل بر روي اين گونه تبليغات داريد و مي توانيد در سيستم تبليغاتي گوگل تعيين كنيد كه روزانه به چه ميزان تبليغات شما نمايش داده شود و يا اينكه در چه ساعاتي قصد داريد تا تبليغات را انجام دهيد.

بسته به كليد واژه و ميزان رقابت خود، شايد برخي اوقات نياز باشد تا كمي بيشتر هزينه كنيد.

به عنوان مثال، شما مي توانيد تقسيم بودجه كنيد.

به اين منظور كه اگر شما قصد داريد تا به ميزان 100 دلار در سيستم تبليغاتي گوگل خرج كنيد، مي توانيد تعيين كنيد كه به مدت 10 روز، روزانه 10 دلار خرج تبليغات در گوگل شود.

بسته به نوع كلمه كليدي كه انتخاب كرده ايد و ميزان رقابت بر روي آن، هزينه آن مختلف خواهد بود.

براي مثال ممكن است كلمه كليدي “خريد لباس زنانه ارزان” چيزي حدود 40 سنت بابت هر كليك باشد.

يعني براي تبليغات پرداخت به ازاي كليك براي كلمه كليدي ذكر شده، بابت هر كليكي كه بر روي آن صورت مي گيرد، 40 سنت از حساب شما كسر شود و در عوض براي “دانلود بازي GTA V” چيزي حدود 10 الي 20 سنت خرج شود.
تعيين بودجه و سودآوري براي هر كليك

چرا از شركت طراحي سايت رايان براي پرداخت به ازاي كليك استفاده كنيم؟

استفاده از شركت طراحي سايت رايان براي تبليغات پرداخت به ازاي كليك، مي تواند به شما كمك هاي مختلفي كند.

در واقع هر چيزي در دنيا مزاياي و معايب خاصي دارد و حال اگر شما بخواهيد با شركت رايان كار كنيد مزايا و معايب خود را دارد و حال اگر بخواهيد مستقيم از سيستم تبليغات گوگل استفاده كنيد نيز مزاياي و معايب خاص خودش را دارد

در ادامه، براي شما خواهيم گفت كه مزاياي همكاري با شركت رايان جهت تبليغات پرداخت به ازاي كليك چيست.

  • كساني كه در شركت رايان كار مي كنند، مطمئنا چندين سال در حال تلاش و كار كردن هستند و در اين كار خبره هستند و مي توانند به راحتي شما را راهنمايي كنند و يك كمپين موفق براي شما تشكيل دهند.
  • دسترسي به بخش هاي مختلف ديگر و همچنين شناسايي كلمه كليدي مناسب براي وب سايت شما
  • گسترش تيم داخلي شما و توانايي توسعه برنامه هاي شما جهت تبليغات پرداخت به ازاي كليك هدفمند
  • مي توانند با هزينه مناسب تر از سيستم تبليغات گوگل، براي شما اقدام به تبليغات كنند.

با وجود آژانس هاي تبليغاتي مانند شركت رايان جهت تبليغات پرداخت به ازاي كليك، ديگر نگران برنامه هاي بازاريابي، هدف گذاري، موقعيت يابي و پيدا كردن كليد واژه هاي نباشيد و آژانس هاي تبليغاتي مي توانند براي شما اين كارها را به راحتي انجام دهند.

  1. http://shishe-darb.avablog.ir/post/24/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%B2+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2010+%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  2. http://shishe-darb.avablog.ir/post/28/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1+%D9%87%D9%88%D8%B4+%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C+%D8%A8%D8%B1+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA
  3. http://shishe-darb.avablog.ir/post/27/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87
  4. http://shishe-darb.avablog.ir/post/26/%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87+%2F+%D9%86%D9%87+%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF+%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%A7%DB%8C%D9%86+%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  5. http://shishe-darb.avablog.ir/post/25/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87+%D8%9B+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2020
  6. http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/24/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1+%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%B2+%D8%B3%D8%A7%D9%84+2010+%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  7. http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/29/%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1+%D9%87%D9%88%D8%B4+%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C+%D8%A8%D8%B1+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA
  8. http://darbshishe-ir.avablog.ir/post/28/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5+%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87