یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

دوربين مداربسته low-light

دوربين مداربسته / مطالب كاربردي در زمينه دوربين هاي مداربسته

دوربين مداربسته low-light

۱۳ بازديد

دوربين مداربسته سري low-light  اين امكان را به شما مي دهند كه در نور بسيار ضعيف قادر به داشتن تصويري به مراتب با كيفيت بالا تر از دوربين مداربسته مشابه (كه اين ويژگي را ندارند) را دريافت كنيد.

شما مي توانيد مدل هاي متنوعي از گروههاي dome,box,bullet را انتخاب كرده و  و با گرفتن تصاوير در نور بسيار كم، تصاوير بسيار واضحي را كه ميگيرد مشاهده كنيد.

اين سري از دوربين مداربسته ،ديد واضح و بدون نقص همراه با جزئيات دقيق در فضاهاي بسيار تاريك را براي شما  امكان پذير مي كند…

براي نظارت در شب از راهكار  low light استفاده كنيد

پيشگامان عرضه سيستم هاي حفاظتي و راهكارهاي نظارت ويدئويي، سري جديدي از دوربين مداربسته تحت شبكه low-light (سري X55) را عرضه نمود.

اين سري از دوربين مداربسته به منظور پاسخگويي به نياز بازار مبني بر تصويربرداري با كيفيت بالا در شب طراحي و عرضه شده است. در حال حاضر بسياري از دوربين مداربسته امنيتي پيشرفته قادر به حل اين معضل نشده اند. با وجود دوربين مداربسته هايي در كلاس جهاني كه شامل سري X55 مي باشند، اين مشكل برطرف گرديده است. زيرا با استفاده از حداقل روشنايي 0.005 lux @ F1.2، اين دوربين مداربسته مي توانند رنگ ها، اشكال، اندازه ها و حركت را در تاريكي نسبتا كامل را كاملا تشخيص دهند.

بهره گيري از الگوريتم ISP براي داشتن تصويري با كيفيت تر

با استفاده از تكنولوژي پيشرفته (ISP  (Imaging Signal Processing، اين سري از دوربين مداربسته بهترين عملكرد را در محيط هاي كم نور دارا مي باشند.چون حساسيت دوربين مداربسته در محيط هاي تاريك با استفاده از الگوريتم ISP، زياد مي شود در نتيجه دوربين مداربسته مي تواند تصاويري با كيفيت و شفافيت بالا در  اينگونه محيط ها حاصل كند. همچنين با استفاده از تكنولوژي 3D DNR(كاهش دهنده ديجيتال نويز) تاري اجسام در حال حركت حذف مي شود و وضوح تصاوير حاصله افزايش مي يابد.

ديگر ويژگي هاي دوربين مداربسته سري Low-light هايك ويژن

سري X55  با بكارگيري مجموعه اي از آخرين تكنولوژي ها، روانه بازار گرديد. هر كدام از مدل هاي اين مجموعه قادر به گرفتن تصاويري با كيفيت 2 مگاپيكسل و ضبط ويدئويي Full HD مي باشد. همچنين مدل هاي (DS-2CD8255F-EI(Z و (DS-2CD7255F-E(I)Z(H با دارا بودن استاندارد IP66 به طور خاصي در شرايط آب و هوايي سخت  و رطوبت تا 90%  بسيار كارآمد عمل مي نمايند.

دوربين مداربسته مدل DS-2CD8255F-EI(Z)، DS-2CD755F-E(I)Z و (DS-2CD7255F-E(I)Z(H  همگي داراي LED هاي مادون قرمز و دامنه IR با برد 30 متر مي باشند و زواياي ديد متفاوتي را با بهره گيري از لنزهاي Vari- focal  در دسترس كاربران خود قرار  مي دهند.

  1. دوربين مداربسته هايك ويژن
  2. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  3. دوربين مدار بسته
  4. قيمت دوربين مدار بسته
  5. خريد دوربين مدار بسته
  6. نصب دوربين مداربسته
  7. هايك ويژن
دوربين مداربسته هايك ويژن
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.