جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نكات كليدي در تبليغات

دوربين مداربسته / مطالب كاربردي در زمينه دوربين هاي مداربسته

نكات كليدي در تبليغات

۱۳ بازديد

 


امروزه به واقع اجراي صحيح برنامه هاي تبليغاتي مي تواند كمك هاي ويژه اي را در بهبود فضاي رقابتي سبب شود. پيچيدگي هاي فرآيند هاي تبليغاتي و اكثرا گران به نظر رسيدن روش هاي تبليغاتي باعث شده تا خيلي از كسب و كارهاي واقعي به اتمام رساندن مرحله پاياني بازاريابي را رها كنند، در اين مقاله كوتاه و مفيد قصد داريم تا از چند نكته كليدي و مهم در اجراي امور تبليغاتي براي سازمان هاي خصوصي، نوپا و سايز متوسط صحبت كنيم.

1- مانند شركت هاي بزرگ تبليغات نكنيد

هدف شركت ها و سازمانهاي بزرگ از انجام تبليغات، اشاعه نام تجاري، و ايجاد شناخت، براي آينده است. اما كسب و كارهاي كوچك، توان مالي انجام تبليغات وسيع را ندارند. در عوض، تبليغاتتان را طوري طراحي كنيد كه فروش در زمان حال اثر بگذارد. يك روش براي اينكار، آنست كه همواره در تبليغات خود، پيشنهادهاي تجاري به نفع مشتريانتان ارائه كنيد. اين يك راه مناسب براي جلب نظر مشتريان بالقوه است.

2- نسخه ارزانتري ارائه كنيد

برخي از افرادي كه مي توانند مشتري شما شوند، ممكن است نخواهند به اندازه اي كه شما براي ارائه خدمات و يا فروش محصولاتتان در نظر داريد، مبلغي به شما پرداخت كنند. افرادي هم هستند كه بيشتر از اينكه كيفيت برتر برايشان مهم باشد، قيمت كمتر، برايشان اهميت دارد. براي اينكه اين تعداد از مشتريان را از دست ندهيد، مي توانيد نسخه اي كوچكتر و محدودتر از خدمات و يا محصولاتتان را با قيمت كمتري ارائه نماييد.

3- نسخه اي برتر ارائه كنيد

قانون بالا براي همه مشتريان صدق نمي كند. همه ي مشتريان دنبال قيمت هاي كمتر نيستند. بسياري حاضرند قيمت بيشتري بپردازند تا محصول و يا خدمت برتري نسبت به ديگران از شما خريداري كنند. شما با ارائه نسخه اي برتر از خدمات و يا محصولات خود مي توانيد توجه اين مشتريان را به خود جلب نماييد و در نتيجه، ميزان متوسط درآمد خود را افزايش دهيد. يك روش ديگر هم اين است كه تعدادي از محصولات و خدمات متفاوت خود را به هم تركيب نماييد و به عنوان يك محصول ويژه با قيمت بالاتري ارائه نماييد.

4- به دنبال راه هاي غيرمتعارف در بازاريابي و تبليغات باشيد

در جستجوي روش هايي براي تبليغات و بازاريابي باشيد كه رقباي شما ممكن است از قلم انداخته باشند و يا دست كم گرفته باشند. با كمي خوشفكري، همواره نكات و راه هايي ممكن است بيابيد كه بدور از ايجاد رقابت، درآمدتان را افزايش دهيد. براي مثال تبليغات تان را بر روي كارتهاي تبريك و كارت پستال چاپ كنيد و در موقعيت هاي مختلف؛ براي مشتريان هدف خود، ارسال نماييد. همين ايده ساده مي تواند توجه و ترافيك زيادي را به سمت وب سايت شما كه در آن محصولات و خدماتتان معرفي شده اند، ايجاد نمايد.

بيشتر بخوانيد:   دوربين مداربسته   تجهيزات دوربين مداربسته       هايك ويژن      تي وي تي 

5- تبليغاتتان را محدود كنيد

سايز تبليغاتتان را كوچك كنيد طوري كه بتوانيد تبليغات بيشتري انجام دهيد. تجربه نشان داده است كه برخي از تبليغات كوچك، بازده بيشتري به نسبت تبليغات بزرگتر، داشته اند.

6- با كسب و كارهاي همكار، تبليغات اشتراكي كنيد

با كسب و كارهاي كوچك ديگركه رقيبتان نيستند همكاري نماييد و پيشنهاد دهيد كه تبليغات براي محصولات و خدماتتان، را با هم انجام دهيد و هزينه ها را تقسيم نماييد. يا اينكه شما محصولات آنان را در كنار محصولات خود معرفي نماييد و آنان نيز اين كار را براي محصولات و خدمات شما انجام دهند. تجربه نشان داده است كه اين روش، با هزينه اي كم، فروش زيادي را براي شركت ها و كسب و كارهاي همكار ايجاد كرده است.

7- از مشتريانتان استفاده نماييد

از انجاييكه مشتريانتان در صورتيكه از محصول يا خدمات شما راضي باشند، به شما و كيفيت كار شما اعتماد دارند، بهتر است براي جلب مشتريان بيشتري، به آنها تكيه كنيد تا غريبه ها. براي ترغيب مشتريان فعلي تان به افرادي كه به صورت خواسته يا ناخواسته براي شما تبليغات كنند، مي توانيد امكانات و روش هاي كاري ويژه اي براي آنان ايجاد نماييد. مانند تخفيف هاي ويژه ادامه كار با آنان. روش ديگر مي تواند اين باشد كه محصولات و يا خدمات جديدتان را پيش از اينكه اعلان عمومي نماييد، به آنان معرفي نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.