دوشنبه ۳۰ مرداد ۰۲

طراحي سايت ورزشي

دوربين مداربسته / مطالب كاربردي در زمينه دوربين هاي مداربسته

طراحي سايت ورزشي

۴۶ بازديد

طراحي سايت ورزشي كه با معادل انگليسي Sports Website Design شناخته مي‌شود، ازجمله موارد پر طرفدار براي طراحي سايت‌ به شمار مي‌رود. شركت رايان با توجه به تجربه و حرفه‌اي بودن در زمينه طراحي سايت، مي‌تواند شما را در اين مسير راهنمايي كند.

اگر شما مي‌خواهيد بدانيد كه چه نكاتي در طراحي وب سايت ورزشي بايد در نظر گرفته شود، تا انتهاي اين صفحه را مطالعه كنيد. ما در اين صفحه به شما هر آنچه كه نياز است تا در رابطه با ايجاد وب سايت ورزشي بدانيد را در اختيارتان قرار داده‌ايم. پس از مطالعه مطالب مطرح شده در رابطه با ساخت سايت ورزشي، شما مي‌توانيد تصميم گيري صحيح را انجام دهيد.

شركت رايان شما را در زمينه ايجاد وب سايت ورزشي به صورت حرفه‌اي حمايت كرده و خدماتي را به شما در اين زمينه ارائه مي‌كند كه به واسطه آن مي‌توانيد در ميان رقباي خود، برتري داشته باشيد. شما به واسطه راهنمايي‌هاي ما در زمينه راه‌اندازي سايت ورزشي مي‌توانيد به هدف خود برسيد.

طراحي سايت ورزشي چيست؟

زماني كه واژه ورزشي در كنار سايت قرار مي‌گيرد، معناي تخصصي بودن طراحي سايت را پررنگ‌تر مي‌كند؛ به صورت كلي ساخت سايت ورزشي به معناي طراحي سايت بر اساس اصول و ماهيت ورزش است.

همانطور كه ميدانيد دنياي ورزش ، دنياي گسترده‌اي است و هواداران بسيار زيادي را به خود اختصاص داده است. بر اساس ساختار ورزش، ايجاد وب سايت ورزشي نيز بايد بر اساس اصول مشخصي انجام پذيرد؛ در نتيجه زماني كه شما در حوزه ورزشي فعال هستيد، بدون در نظر گرفتن زمينه فعاليت شما، مهم اين است كه طراحي وب سايت انجام شده بر اساس تقاضاهاي هوادارنتان باشد، در واقع در ايجاد وب سايت ورزشي، هواداران مشتاق شنيدن اخبار، حاشيه‌ها و ساير خدمات هستند.

طراحي سايت مي‌تواند براي تمامي رشته‌هاي ورزشي انجام شود؛ علاوه بر اين، راه اندازي سايت ورزشي مي‌تواند ماهيت خبري يا ماهيت خدماتي داشته باشد.

امكانات و خدمات مورد استفاده در طراحي سايت مركز تجاري يا طراحي سايت مركز خريد

هر سايتي بايد بتواند خدمات و امكانات مورد نياز در رابطه با حرفه خود را در اختيار كاربران قرار دهد. در طراحي سايت مركز تجاري اين امكانات بايد در پنل هاي مختلفي به راحتي در اختيار كاربران قرار گيرد. با استفاده از امكاناتي كه در طراحي سايت مركز تجاري و يا طراحي سايت مركز خريد قرار داده مي شود مي توان بازديد بيشتر مشتريان را شاهد بود.
خدمات مورد استفاده در طراحي سايت مركز تجاري

  1. معرفي برندها و فروشگاه ها و نمايندگيها
  2. معرفي واحد ها و امكانات تفريحي و خدماتي و تجاري
  3. درباره ما
  4. آدرس دقيق همراه با شماره هاي تماس و راه هاي ارتباطي
  5. نقشه طبقات
  6. دسته بندي موضوعات و مشاغل
  7. ليست قيمت محصولات
  8. اخبار و رويدادها
  9. تبليغات
  10. امكان اتصال سايت به شبكه هاي اجتماعي ديگر
  11. بخش گالري تصاوير و بخش هاي مختلف مركز تجاري
  12. امكان معرفي لينك سايت تجاري به افراد ديگر
  13. پنل مربوط به خريد و پرداخت آنلاين
  14. مديريت پنل اعضاء و فروشگاه داران
  15. باشگاه مشتريان
  16. View يا حالت نمايش سه بعدي يا 3D مركز تجاري

بسياري ديگر از امكانات ويژه كه مي توان در طراحي سايت مركز خريد آنها را مورد استفاده قرار داد.

كسب مشتريان بيشتر با تبليغات در اينستاگرام

ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما از تبليغات اينستاگرام شركت رايان استفاده كنيد. يكي از راه هاي افزايش تعداد مشتريان براي يك مركز تجاري اين است كه بايد داراي پيج اينستاگرامي فعالي باشد. پيشنهاد ما اين است كه از بخش هاي جذاب مجتمع تجاري عكس بگيريد و در پروفايل اينستاگرامي خود قرار دهيد. اگر مي خواهيد اين كار و همچنين بسياري از ايده هاي ديگر به صورت ويژه در اينستاگرام انجام گيرد با ما تماس بگيريد.

همانطور كه مشاهده مي‌كنيد، رشته‌هاي متفاوتي در زمينه ورزش وجود دارند و هر كدام از اين رشته‌ها ماهيت خاص خود را دارا هستند؛ به عنوان مثال، طراحي سايت ورزشي براي شطرنج كاملا متفاوت با طراحي سايت براي رشته‌اي چون فوتبال خواهد بود، زيرا اين دو رشته مي‌توانند مخاطبان كاملا متفاوتي را به خود اختصاص دهند.

علاوه بر اين اگر كه شما يك سايت ورزشي-خبري داشته باشيد، ساختار ايجاد وبسايت شما كاملا با راه اندازي سايت به جهت ارائه خدمات آموزشي، متفاوت خواهد بود.

شركت رايان به واسطه تجربه و تخصص خود در زمينه طراحي وب سايت، به شما در طراحي سايت ورزشي در هر زمينه‌اي كمك خواهد كرد.

اگر رشته ورزشي مورد نظر شما در فهرست موضوعات ايجاد وب سايت بالا درج نشده است، كافي است كه با پشتيباني تيم رايان تماس بگيريد. همكاران رايان به شما در زمينه طراحي سايت رشته ورزشي مورد نظر شما به شما كمك خواهند كرد.

 

طراحي سايت تهران

طراحي سايت ورزشي و امكانات آن در شركت رايان

امكانات طراحي سايت ورزشي با توجه به اين رشته، نسبت به ساير طراحي‌هاي سايت مي‌تواند متفاوت باشد؛ در واقع طراحي سايت در حوزه ورزش نيازمند امكاناتي است كه شايد در طراحي سايت شركتي مورد نياز نباشد. در ادامه به بررسي برخي از امكانات پيشنهادي شركت رايان به جهت راه اندازي سايت ورزشي خواهيم پرداخت.
امكانات طراحي سايت ورزشي در شركت رايان

  1. طراحي سايت ورزشي با گرافيك اختصاصي و تاثيرگذار: شما به واسطه سپردن طراحي سايت به تيم حرفه‌اي رايان، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه طراحي وبسايت شما كاملا منحصر به فرد بوده و قابليت رقابت در دنياي اينترنت را خواهيد داشت.
  2. امكان ايجاد صفحات مجزا به جهت مشاهده ليگ‌ها و جداول ورزشي: اين قسمت به عنوان يكي از جذاب‌ترين قسمت‌هاي سايت ورزشي در نظر گرفته مي‌شود.
  3. صفحه تماس با ما به جهت برقراري ارتباط موثر با كاربران
  4. صفحه درباره ما به جهت معرفي خدمات و استراتژي‌هاي شما
  5. ايجاد قسمت وبلاگ به جهت انتشار مطالب آموزنده ورزشي و منحصر به فرد
  6. ايجاد پنل مديريتي حرفه‌اي و كاربردي به جهت دسترسي مديريت و تيم شركت شما
  7. امكان ارسال ايميل به كاربران به جهت ايميل ماركتينگ و اطلاع‌رساني
  8. امكان عضويت در سايت و اعطا دسترسي‌هاي خاص به كاربران
  9. امكان ايجاد نظرسنجي‌هاي خاص به جهت افزايش مشاركت كاربران
  10. امكان ايجاد فروشگاه به جهت فروش محصولات يا خدمات ورزشي
  11. امكان ايجاد صفحه‌اي به جهت ثبت نام در دوره‌هاي خاص
  12. امكان اطلاع رساني‌هاي ويژه
  13. تبليغات به صورت بنري و درآمدزايي سايت
  14. امكان طراحي سايت به چند زبان
  15. و غيره

امكاناتي كه در طراحي وبسايت ورزشي قابل در نظر گرفتن است، از فهرست بالا به مراتب بيشتر بوده و بر اساس درخواست شما و كمك مشاورين رايان قابل اجرا خواهد بود. شما با توجه به اهداف خود مي‌توانيد امكانات متنوعي را از متخصصين رايان درخواست كنيد. امكانات ارائه شده توسط تيم رايان در زمان طراحي سايت كاملا منحصر به فرد و كاربردي بوده و سبب پيشرفت شما مي‌شود.

 

طراحي سايت فروشگاهي

شركت طراحي وب سايت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.